5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Colomba voor je op een rij gezet:

3 reviews over Camping Colomba in het Nederlands

We zijn hier even langs gereden, maar een dreunende poolparty en vele rokende pubers bij de receptie en het zwembad hebben ons doen omkeren. Leuk voor een gezin misschien, maar niet als je wat meer rust wilt.

Gereisd met partner in augustus 2012

Mooie camping

Ton Deen
19-7-2012

Goede camping, goed sanitair, goed restaurant, vriendelijk personeel, mooi zwembad, kortom een mooie camping voor tent kampeerders, niet geschikt voor caravans

Gereisd met partner in juli 2012

Gekampeerd met een tent in juli. Mooi ruime plaats, tegenover vrij nieuw sanitair gebouw, helemaal achteraan de camping. 's Avonds heerlijk rustig. Klein, maar leuk zwembad en fantastisch restaurantje, met o.a. smakelijke pizza's en bijzonder smakelijke desserts. Regelmatig live Corsicaanse muziek bij het restaurant. Leuk! Dichtbij Propriano. Een gezellige havenplaats met vele goede restaurants.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Colomba voor je op een rij gezet:

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Colomba in Olmeto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Colomba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.