7,1

3 reviews over Camping Chez Antoine in het Nederlands

Rustige en eenvoudige camping

Maurice,
5-9-2017

Dit is een heerlijke rustige camping aan zee. Ik heb er heel wat bezocht in de Golfo del Valrico. Dit was wel de beste die ik heb kunnen vinden. Ruime plaatsten, schoon sanitair, aan zee, beschutte plekken en geen last van de weg.

Het is een camping waar veel families neerstrijken. In mij tijd, begin september, waren er veel kleine kinderen. Vooral Duitsers waren hier te vinden.

Het sanitair is oud maar functioneel. De douche cabines zijn niet heel ruim. Deze worden 2 a 3 keer per dag schoon gemaakt.

De receptie stelt niet veel voor maar dat doet niets af aan de goede ontvangst door de eigenaar. Je mag zelf een plekje uitzoeken. Wanneer je er een gevonden hebt mag je je melden met het nummer van de plek.

Boven aan de weg zit een simpele eetgelegenheid waar je pizza en patat kan bestellen. In de ochtend wordt tussen 8:00 en 11:00 vers brood bezorgd die je kan kopen. Bestellen hoeft niet.

De camping heeft een gemoedelijke uitstraling waar iedereen in z'n waarde wordt gelaten.

Gereisd alleenreizend in september 2017

Mooie ligging. Simpel, ouderwets maar gezellig

heidi_bakker
29-1-2013

Een camping die gelukkig niet is aangetast door de commercie: eenvoudig, ouderwets, vriendelijk en mooi tussen de bomen.

De toiletten en douches zijn de afgelopen jaren niet vervangen voor moderne exemplaren, maar ze zijn wel schoon, en werkt naar behoren. De camping zelf heeft weinig aan vertier te bieden, maar aan de overkant van de straat is genoeg leven, en op de camping zelf ook door de andere gasten.

Aan de overkant van de straat is gelijk het strand (fijne kiezel, bijna zand) in een prachtige baai (snorkelen!) die 'savonds een mooi lichtspel van de stad aan de overkant laat zien. Laat op de avond is het bijna een prive-strand.

Ik ben hier al meerdere keren geweest, en tijdens het laagseizoen zijn de plekken heerlijk ruim. Tijdens het hoogseizoen is het wat minder fijn: we moesten maar even passen-en-meten om ons autootje en tent nog ergens tussen te passen, maar het lukt wel.

Geen supermarkt (meer) dichtbij, maar wel een bakker die in de ochtend langskomt.

Gereisd met partner in september 1999

Goede camping direct aan mooi strand

Lex
18-12-2012

Camping Chez Antoine in Olmeto Plage is een niet al te luxe camping op een prachtige locatie: direct aan het strand. Vrij uniek voor Corsica.

De camping is niet meer dan een open plek in een duinachtig landschap. Met slechts een paar bomen die schaduw bieden. In het hoogseizoen zal het hier vermoedelijk erg druk zijn (en heet). Wij waren er in september. De beste plekken waren bezet. Toch was er nog voldoende plaats. Het sanitair is erg verouderd, maar wel schoon (althans toen wij er waren). Het restaurant is wat hoger gelegen en biedt een mooi uitzicht op strand en baai. De pizza's smaken er goed. De overige gerechten zijn erg 'standaard'.

Gereisd met partner in september 2011

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chez Antoine in Olmeto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chez Antoine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.