Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag16°3°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Cantu di Mare voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Cantu di Mare in het Nederlands

2007

in een woord geweldig mooi huis,met prachtig uitzicht,en

i oudejans
1-4-2007

in een woord geweldig mooi huis,met prachtig uitzicht,en niet druk

Gereisd anders in april 2007
2006

ziet er heel leuk uit

jannie
3-10-2006

ziet er heel leuk uit.En luxe ook.Eigenaars heel erg vriendelijk en mevrouw spreekt engels.Prachtig vertoeven als je niet in de drukte wil zitten

Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cantu di Mare in Olmeto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cantu di Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.