Kleine hotelsWeer vandaag16°4°
Hotel Abbartello

We hebben een aantal aanbieders voor Abbartello voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Airco
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Abbartello in het Nederlands

Mooi hotel tussen twee stranden

Joost
20-9-2014

Fijn hotel direct aan zee met aan beide zijden strand. Supermarkt en enkele restaurant op wandelafstand. Mooie kamer aan kleine tuin.

Gereisd met partner in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abbartello in Olmeto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abbartello zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.