Reviews over Monticello

Relaxen op heerlijke luxe plek

Ellen G,
    15-11-2018

Heerlijke plek. Mooie schone kamers, prachtig zwembad met daaromheen ligbedden en parasols. Overal hoekjes in de tuin waar je lekker kunt loungen. Barretje bij het zwembad in het seizoen voor eigengemaakte citroenlimonade. Echt een topplek. Blijkbaar anders jaren geleden maar nu is het echt goed.

Aangename verrassing.

Erik,
    22-6-2013

Geboekt via internet aan de hand van de foto's. De werkelijkheid was nog veel mooier. Ontzettend vriendelijk en gemotiveerd personeel in dit kleine hotel. Fantastisch uitzicht vanuit de kamer en heerlijk eten met lokale producten.

Eenvoudig onderkomen, heerlijk eten

Ben en Yvonne,
    21-5-2010

Verwacht niet te veel van de kamers, maar het uitzicht is prachtig. Voeg daarbij het heerlijke eten en je hebt een prima vakantie. Mooie uitvalsbasis voor de noordkant van het eiland. Meeste bezoekers overnachten hier 1x op doorreis, maar het is ook een prima plek om langer te verblijven.

Rustig gelegen en in landelijke stijl verbouwde kamers -

JP&GPZ,
    18-1-2006

Rustig gelegen en in landelijke stijl

verbouwde kamers - Ontbijt wordt buiten

geserveerd - Bijbehorend restaurant wel sfeervol maar nogal prijzig. Gelukkig zijn er echter in het centrum (op loopafstand) vele gezellige en betaalbare eetgelegenheden.Ile-Rousse is centraal gelegen en biedt dus veel excursiesmogelijkheden

Prima omgebouwde boederijschuur(en) tot hotel

Henk en Maria de Haas,
    21-6-2005

Prima omgebouwde boederijschuur(en) tot hotel. De kamers waren voortrefelijk. Het hele complex is ruim van opzet. Je kunt bij dit hotel ook eten, maar dit is wel aan de dure kant.

Monticello scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews