Géén boekingskosten

Meer camping info

34 Reviews over Tizarella

• 10Danny05-08-2019

Super camping

Nous nous sommes régalé dans ce camping de taille moyenne tres naturel avec des places limites par la végétation locale Des sanitaires très propres La pizzeria vaut le détour .bref nous recommandons !!!!

• 8Karin29-07-2019

Heerlijk!

Camping Tizarella Onderaan de voet van de Monte Cinto. Mooie plek aan hek bovenaan de rivier Asco. Heerlijk zwemmen in de beek! Slecht sanitair (geen papier en zeep, weinig wasbakken, niet zo schoon) en ongezellige eigenaresse, haar man is wel gastvrij en vriendelijk. Alleen lekker frans brood en croissants op bestelling. 15 min autorijden naar de SuperU. Zwembadje top. Wandelen, fietsen, wilde dieren: stukje wildernis. Erg gezellige mede gasten om ons heen, natuurliefhebbers

• 8Eetgelegenheden
  • 9Coen25-07-2019

Zeer sfeervolle camping! Leuk publiek, natuurliefhebbers. Zeer geschikt voor jonge kinderen. Je kunt ze met een gerust hart even uit het oog verliezen. Met name tenten en vouwwagens, geen lelijke vierkante percelen en allemaal verschillende, zelf te kiezen plekken. Zelf hadden we ruim 120m2 en hoorden we ‘s nachts de rivier stromen. Horeca aanbod goed maar beperkt aanbod, geen campingwinkeltje. Eigenaar zeer vriendelijk die meteen Engels ging praten toen hij ons belabberde Frans hoorde. Vrouw van eigenaar iets nukkiger. Deed wel haar best. Sanitair redelijk schoon. Zou iets vaker schoongemaakt mogen worden. Heerlijk zwembadje om in af te koelen.Overall heerlijke camping waar we graag terugkomen!

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 10Bass31-08-2018

Inoubliable

On a été accueillis chaleureusement et et on nous a proposé des places magnifiques et ombragées. Le camping est très bien situé. Nos enfants ont pu profité du parc de jeu et de la piscine que nous avons nous aussi adoré. On peut aussi accéder au restaurant du camping ou les pizzas sont très bonnes. Les sanitaires sont propres. Un grand merci pour ces superbes vacances.

• 9Jasper de Munck16-08-2018

Fijne camping!

Heerlijk weekje gehad op een gemoedelijke camping met een relaxte Franse eigenaar die samen met jou een plekje uitzoekt in het bos. Klein zwembadje, prima sanitair en een mooi riviertje waar je in kan zwemmen en spelen. Brood kan je bestellen en de eigenaar maakt zelf heerlijke pizza's! Wij hebben een hele fijne week gehad. De stranden bij Ostriconi en Lozari waren mooi en ook Ile Rousse en Saint Florent (mooie route!) zijn leuke stadjes om te bezoeken. Wij zijn ook met de trein van Corte naar Vizzavona (mooie traject door de bergen) gegaan om daar te wandelen (leuk door bos en beetje klimmen) naar de waterval. Dit was een mooie dag!

• 9Eetgelegenheden
  • 10svost24-07-2018

site remarquable

tres bon sejour dans ce camping dans la vallee de l asco emplacement top privee dans le buis sanitaire tres propre petite piscine genial

• 10Sabrina04-07-2018

Fantastic place

wunderschöner, schattiger Platz am Fluss. Eigene Pizzeria! Die Pizza aus dem Steinofen ist sensationell

• 8Rene03-09-2017

Prima camping, mooie ligging,

Klein zwembad Mooie zwemrivier Lauwe douche Winkel 10km

• 7Eetgelegenheden
  • 7Natas17-08-2017

Prima camping

Klein, gemoedelijk, goed onderhouden camping. Met een echt klein zwembad die nog kleiner wordt als je van die Nederlandse kinderen hebt die denken dat de zwembad alleen voor hen is. Dat vonden we erg jammer. Veel lawaai en geschreeuw. Gelukkig was het riviertje nog waar we de afkoeling konden opzoeken. We zijn maar paar dagen gebleven ivm de te hoge temperature(42 graden). Dat vonden we jammer. We hadden nog graag wandelingen en fietstochten gemaakt maar in die warmte had niemand zin en puf om wat te doen. De beheerder is inderdaad heel aardig en behulpzaam. De plekken zijn goed en relatief groot, ook voor een caravan.

• 8Eetgelegenheden
  • 10jean mi14-08-2017

super camping

super camping des emplacements au top un accceuil des plus apprecciables changez rien(petit congelateur a disposition bien pratique vu les chaleur!!!,wifi gratuit ppetite piscine pour les enfants)et quelle vallee

Camping Tizarella info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar