Kleine hotelsWeer vandaag13°6°
9,2

Omschrijving
Camping E Canicce (Moltifao) is een simpele en rustige camping op Corsica. Verwacht hier geen uitgebreide animatie, maar wel een zwembad met peuterbad en een speeltuintje. Op het terras kun je in de ochtend vers brood ophalen en in de avond genieten van vers bereide Corsicaanse maaltijden. De camping ligt aan een rivier en vlakbij een klimpark.

4 reviews over Camping E Canicce in het Nederlands

Super fijne, mooie en rustige camping

Lotte Noordsij,
14-9-2017

Hele fijne camping aan een rivier met een klein zwembad, kleine speeltuin met trampolines. De douches, wc's en afwas bakken zijn schoon en nieuw (of nieuw gerenoveerd). De eigenaren zijn heel erg aardig en maken graag een praatje. Er is ook een terrasje waar je 's ochtends vers brood kan halen (op bestelling) en waar je 's avonds van huisgemaakte Corsicaanse gerechten kan genieten (Ik raad de Tatin d'oignon aan!!)

Het zwembad is klein maar voor ons perfect om lekker af te koelen op een hete dag.

Er is veel te doen in de beurt, een schildpadden opvang, via ferrata, canyoning, mountainbiken, etc.

De plekken worden gescheiden door veel groen, korte planten, bomen en hebben veel schaduw. Let op: als het een hele lange droge zomer is kan het water in de rivier erg laag staan.

Elke avond rond 19:30 loopt er een kudde koeien langs de Camping!

Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijke plek in berglandschap!

Evi van Klinken,
2-8-2017

Erg fijne camping. Je komt er echt tot rust. Vanaf de camping mooi uitzicht op de bergen. Zwembadje aanwezig, maar ook heerlijk, helder beekje. In de buurt een klimpark, schildpaddenfarm en prachtige natuurgebieden.

Gereisd met partner in juli 2017

Prima camping

Smits
23-10-2016

Heerlijk rustige kleine camping. Vriendelijke ontvangst. Prachtige omgeving. Voorzieningen erg basic, maar zeer schoon. 1e 2 weken van september bijna geen andere campinggasten meer. Van de eetgelegenheid geen gebruik gemaakt, maar nog wel iedere ochtend (vooraf besteld) brood. Heerlijke plek aan de rivier, waar je ook nog aan het einde van een droge zomer redelijk kunt pootje baden. Voor kleine kinderen is er ook nog een leuk speeltuintje. Al met al een uitstekende camping voor gezinnen met kleine kinderen, wandelaars en rustzoekers.

Gereisd met partner in september 2016

We hebben een aantal aanbieders voor E Canicce voor je op een rij gezet:

Gezellige knusse camping met familiaire sfeer.

Marja & Dick
2-8-2015

Prima plek aan de rivier. Gastvrije ontvangst. Aardige eigenaren. Super schoon sanitair. Zeepdispenser bij toiletten! Vlaamse frieten worden naar de tent gebracht. Klein zwembad. Rivier is ook lekker om af te koelen.

Gereisd met partner in juli 2015

We hebben een aantal aanbieders voor E Canicce voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping E Canicce in Moltifao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping E Canicce zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.