Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

35 Reviews over Le Panoramic

• 5Vakantieganger07-08-2019

Nooit meer, door de harde muziek.

Mooi gelegen camping met meerdere plekken met een prachtig uitzicht. Wij hebben er 5 nachten gestaan, zou niet meer terug gaan. Alle avonden was er tot laat harde muziek vanuit een vakantiedorp onder aan de heuvel. En van de 5 avonden was er tot 2 keer toe een karaoke- achtig evenement op de camping met hele harde muziek. De laatste keer werden onze kinderen daar allemaal wakker van (En wij stonden ver van waar het evenement plaatsvond!). Dus voor de rust moet je niet naar deze camping gaan! Voor koelelementen moet je 50 cent betalen per keer dat je ze verwisselt.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 7Paul26-07-2019

Mooie uitvalsbasis voor een week!

We stonden hier een week met een tent. Mooie plek met veel schaduw en prachtig uitzicht. Zoals de meeste campings op Corsica, is de bodem wat zanderig en stoffig. Centraal gelegen in een regio waar veel te doen is. Dichtbij zijn hotspots als Calvi, Ile Rousse, verlaten ruïnedorpje Occi, mooie stranden van Algajola (met strandtent/terras en watersport verhuur) en Punta Spanu (zonder terras, maar prachtig om te snorkelen). Restaurant was niet super, maar prima voor een camping. Pizza of frietjes gingen goed, ook al stond de dame in kwestie er soms bij te roken. Sanitair was vrij modern en doorgaans ‘schoon’. Wifi werkte bij de meeste mensen niet. Je kunt een koelkast huren, maar deze kun je niet op je plek krijgen. Het kleine zwembad is fijn om af te koelen, maar er zijn zoveel regels, dat dit de lol wat bederft. Ook maar 2 ligbedden, bv. Betalen alleen cash of met cheque; vonden wij mega ouderwets, maar is vaker op Corsica.

• 6Eetgelegenheden
  • 9Thom14-08-2018

Fantastisch uitzicht, goede uitvalsbasis

Fantastisch mooie camping, wij hebben onderaan gelegen waardoor je een fenomenaal uitzicht hebt op de kust. Ja, het is een terrassencamping en je moet wat meters klimmen om brood te halen maar wij hebben daar absoluut geen last van gehad. Zie het maar als een vorm van ochtendgym .Zwembad is heerlijk om af te koelen, het terras en de bar ernaast is niet zo spectaculair. Sanitair is up to date en erg mooi, de grotdouches waren heerlijk. Vanaf deze camping veel uitstapjes gemaakt, er liggen prachtige routes die afgelegd kunnen worden. Ook de wandeling naar de verlaten stad "Ochi" is aan te raden. De route ligt direct bij de ingang van de camping. Aardig en behulpzaam personeel, leuk winkeltje waar het broodnodige gekocht kan worden. Wij hebben genoten van deze camping ! Wij hebben er niet gegeten dus daar kunnen wij niks over zeggen.......

• 9Staat v/h sanitair
  • 1Corsi-calibre24-08-2017

Vue splendide vs accueil minable

Camping */piscine sympa....emplacement tres petit en terrasse, vue imprenable sur la marina de sant Ambroggio, couché de soleil grand angle, comptez 50€ pour 2 adultes/1ado/1enfant/1 tente/1 voiture....l'accueil est pourri, imbuvable de coutoisie, au premier contact on sent clairement que les tenanciers sont là pour vous faire raquer et rien n'offrir d'autre qu'une addition salée...service deplorable,...envie d'un petit serré le matin au reveil?! Oublie! le "bar" n'ouvre qu'a 19h...ne comptez pas chopper des glacons pour votre rosé! Une soirée avec diji Stive?! Muuummm il vous petera les oreilles juska minuit avec de la soupe sonore indigeste qui resonera dans tout le camp! Une grasse mat'?! Les eboueurs a 5h30 et a 6h les bennes a verre, vous rappelleront que vous n'etes pas là en vacances...profitez en bien...nous avons des dizaines d'autres adresses a qui nous laisserons notre tune avec plaisir...basta le panoramic

• 1Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair
  • 9guidojp17-08-2017

Rustige, simpele camping met fantastische uitzicht

Deze zomer onverwacht toch nog een paar dagen naar deze leuke camping, in 2013 zijn we er ook een week geweest. Gelukkig was er een plek vrij onderaan de camping waar je het meest fantastische uitzicht van Corsica hebt over de baai met elke avond een zonsondergang.

Het is een rustige camping (de disco waar anderen over schrijven heb ik niet 1 maal gehoord of gezien) met simpel maar schoon sanitair. Het zwembad is om lekker af te koelen, maar het terras er om heen mag wel eens vernieuwd worden.

Er is flink hoogteverschil op deze camping, een flinke klim dus om brood te halen bij de receptie elke ochtend. Bij de receptie is ook een simpele kampwinkel met wat eten/drinken/gas. Ideale uitvalsbasis voor Calvi, Ile Rousse en alle dorpjes in deze streek.

• 6Eetgelegenheden
  • 7Petra van Dijk14-08-2017

Fijn kamperen, mooi uitzicht

Lumio is een terrassencamping met op een aantal plaatsen fraai uitzicht. Wij stonden heerlijk in de schaduw van de eucalyptusbomen. We hadden een klein toiletblokje op het terras, wat een beetje een aftandse indruk maakte, hoewel het wel schoon was. Grotere sanitair op terras lager was keurig. Wel vonden we de deuren voor de wc's en douches heel laag! Grote plek!

• 8Staat v/h sanitair
  • 6Djuki08-08-2017

Mooi uitzicht

Prima camping. We hebben een mooi plek gehad met het mooi uitzicht op de zee. De zwembad en de terras is wel aan de vernieuwing toe. De zwembad is niet echt gezellig. Drie ligstoelen en verder weinig plek om te zitten of lekker rustig erbij te hangen. Het toiletgebouw is niet slecht maar mag vaker schoon gemaakt worden.

• 5Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 9Ellen22-08-2016

Fijne schaduwrijke camping

Mooie camping, prachtig gelegen. Net wat van zee af, maar lekker overzichtelijk (niet te groot) en rustig, dat vinden wij prettig. Prima zwembad en gezellig ogend terras. Zelf een keer pizza daar gegeten, maar die vonden we alle 4 niet lekker. Dat kwam vooral door de dikke laag emmentaler, mozzarella kennen ze niet. Wel lekker brood en een voor een camping uitgebreid assortiment (heerlijke meergranen broden!). Het is een flinke klim van onderaan de camping naar boven, daardoor minder geschikt voor mensen die niet fit zijn. Sanitair was denk ik niet lang geleden vernieuwd en uitgebreid, werd 1x per dag gepoetst maar werd over het algemeen netjes achter gelaten. Ik miste wel warm water bij de afwasplek. De WiFi deed het helaas vaker niet dan wel. Wij hadden een fijne ruime plek, maar qua grootte variëren ze nogal en moet je ook een beetje geluk hebben. Wel zijn ze bijna allemaal schaduwrijk, geen overbodige luxe op Corsica. De stranden in de omgeving zijn echt prachtig, maar wel ook erg druk vonden wij.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 8Marjan24-06-2016

Mijn favorite camping van Corisica

Charme camping. Mooi uitzicht op het onderste plateau (wisten we nog van 20 jaar geleden) en op het nieuwe gedeelte: links gelegen. Prima uitvalbasis om Calvi (zo'n leuke stad!) ('s avonds dwalen door de stad, ijsje halen, door de haven lopen, je verlekkeren aan grote jachten, als toegift een piano optreden en nog een dansact. Op zaterdagavond)te ontdekken en richting het noorden: ile rouse. En de prachtige stranden. Ga een keer pizza eten in Lumio. Een klein eettentje met zeer vriendelijke mensen. Tijdens ons verblijf door mistral hoge golven: heerlijk.

• 7Eetgelegenheden
  • 10Levecque france15-10-2013

camping PANORAMIC LUMIO

Camping très sympa,il y a une très belle vue sur la mer,son resto a un bon rapport qualité prix au bord de la piscine ,les sanitaires sont propres. je vous le recommande

• 10Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar