Hotel La Lagune

• Kinderopvang
Meer hotelinfo

8 reviews over Hotel La Lagune

• 9esther08-10-2011

erg fijn hotel aan een lang zandstrand

erg fijn hotel aan een lang zandstrand. Het is hotel is erg rustig gelegen praktisch OP het tig-kilometer lange witte zandstrand. De ontvangst was plezierig, de kamer erg ruim met prachtig inpandig balkon en mooi uitzicht op de tuin, het zwembad en de zee(was zo geboekt)! Geen groot hotel, mooi rustig bij het (wel wat koude) zwembad en een bijna leeg strand terwijl het toch 27 graden was. Er is een goed restaurant in het hotel en dat is prettig want het ligt niet in een plaatsje dus 's avonds er even uitlopen om ergens wat te eten gaat niet. Er is een ontbijtbuffet en voor lunch/diner kun je kiezen uit de kaart of uit het dagelijks wisselende dagmenu. Het eten is er prima! 1 klein min-puntje: andere hotelgasten gooien zo hard met hun kamerdeuren, die wat zwaar zijn, dus waar je even op moet letten met dichtvallen! Echt een aanrader qua rust etc. in de 2e helft van september toen wij er waren.

• 9Frans04-08-2011

Super gelegen hotel, direct aan het strand.

Heerlijk, klein en rustig gelegen hotel, direct aan het strand, met mooi zwembad. Ontvangst is vriendelijk en staf is behulpzaam. Bij een langer verblijf is een auto een must. Er zijn diverse leuke restaurants in de omgeving als je niet elke avond in het restaurant van het hotel wenst te eten. Men heeft alleen lokaal bier (pietra) op de tap en dat is jammer na een dag in de zon.

• 9Caroline13-08-2009

Mooi hotel

We kwamen hier met 2 volw. en 2 kinderen. We kregen een kamer met een mezzanine. Ruim. Enig - puntje: geur in badkamer. We vonden het een heel aangenaam hotel net aan het strand gelegen. Slecht gelegen vind ik het niet, aangezien je misschien toch een autorondreis doet dus... ( en maar 5 min. van de luchthaven is ook een + puntje) Echt wel een aanrader dus.

• 8Geert Depuydt20-07-2009

Een aanrader voor het bezoeken van Noord-Corsica.

Net 3* hotel ten zuiden van Bastia. Van de luchthaven in de nabijheid heb je geen last. Voortreffelijk 3-gangenkeuzemenu. Kamers zijn netjes en hebben allemaal individuele airco, WIFI en op aanvraag een gratis koelkast. Prima zwembad met voldoende ligstoelen en parasols. Enig nadeel is de ietwat afgelegen ligging.

• 9slootmans01-10-2007

afgelegen 20km naar bastia en 20 min per auto naar lucciano waar helemaal niets was eten was zeer verzorgd maar voor grote eters niet echt genoeg drank en ijsjes zeer duur s'avonds was iedereen op kamer zwembad mooi en ok strand ok ideaal voor uitstappen iets van snacks was niet te krijgen auto is echt noodzakelijk personeel zeer vriendelijk kamers mooi en groot alles was zeer netjes ligzetels en bar aan zwembad op strand was er niets kamers vooraan zicht op zee en zwembad maar dan wel vroeg lawaai van eetplaats achterkant rustiger meeste personen verbleven er maar enkele dagen en waren meestal wat ouder prima hotel midden in natuur maar s'avonds was alles in omgeving pikdonker 4km van vliegveld maar je hoort er niets van voor ons een beetje te stil en te afgelegen

Met vrienden

0 tips over Hotel La Lagune

0 vragen over Hotel La Lagune

• VerzorgingHalfpension, Volpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room Service24 uurs service, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats