Hotel Auberge A Pignata

Kleine hotelsWeer vandaag11°3°

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge A Pignata voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldige accomodatie!

S. Goosen,
8-10-2012

Ons verblijf van 4 overnachtingen hier was geweldig: De prachtige boerderij is mooi verbouwd en ligt midden in de natuur. De 'charme' kamer is sfeervol en comfortabel, wordt goed schoongemaakt en heeft een eigen terrasje. Het restaurant heeft een uitstekende keuken met Corsicaanse specialiteiten, maar ook een heerlijke vegetarische maaltijd is mogelijk, als je dat van te voren aanvraagt. De menu's zijn elke dag anders, maar wel vaststaand.

Het ontbijt is in een half open ruimte en heeft een prachtig uitzicht. Er is o.a. vers fruit en kaas bij het ontbijt. Er is een zwembad (binnen) met zonneterras (buiten) en stoombad, naast andere wellness massages op afspraak. De gastvrouw spreekt een beetje Engels en is heel hartelijk.

Er zijn verschillende, rustige katten op het terrein. In de omgeving is veel te zien, al moet je er soms wel even voor rijden. Het zuiden van Corsica en de mooie berggebieden zijn goed te bereiken vanaf hier. Een aanrader dus!

Kenmerken
Sauna
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Auberge A Pignata in het Nederlands

Geweldige accomodatie!

S. Goosen
8-10-2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Auberge A Pignata in Levie, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Auberge A Pignata zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.