Camping Mulinacciu

Meer campinginfo

12 reviews over Camping Mulinacciu

• 2018
    8Hankie04-08-2018

Redelijk rustige camping op prachtplek!

Ruim 1 1/2 week op deze camping gestaan. Omdat je zelf je plek kan kiezen, hadden we een heerlijke, echt enorme, plek. Fijn zijn het zwembad, de natuurlijke omgeving, ruim voldoende afstand tot de grote weg, gratis onbeperkt ijsblokjes en ijskoud drinkwater. Minder is de wat meer herrie in de avond, maar dat is maar een enkel keer. Uiterlijk 12 uur is het altijd muisstil. Alles bij elkaar vond ik het wel een heerlijke camping.

• Oude reviews

7luuk11-08-2016

leuke camping!

Leuke camping met schaduwrijke plekken! Zwembad is erg mooi met glijbaan. Sanitair hangt er vanaf waar je staat want in het toilet gebouw wat bij ons het dichstebij was, waren de douches lauw en de afwasbakken veel te klein om in te afwassen.

• 8Eetgelegenheden

Met oudere kinderen

• 8Robert30-07-2015

Topcamping op toplocatie!

Halverwege juli 1 week met tent gestaan met dochter van 7 jaar. Mooie grote schaduwrijke plekken ook met caravan te doen. Zou wel eerst even bellen want het aantal plekken geschikt voor caravans is minimaal. Weinig animatie maar precies genoeg. Mooi terras waar we genoten hebben van een optreden van een topband! Prachtig zwembad, goed schoon en op plekken lekker diep om in te springen. Mooi uitzicht op de bergen. Rivier stond droog maar in directe omgeving prachtige Rivieren om in te zwemmen. Goede uitvalsbasis voor alle prachtige stranden. Zowel naar t noorden als naar het zuiden. Camping waar in het weekend ook Corsicanen zelf staan. Veel erg nette Fransen ! Douches perfect! Maar 3 Nederlandse gezinnen. Jammer maar er waren überhaupt erg weinig Nederlanders op Corsica dit jaar. K-ro burger in restaurant is heerlijk! Broodjes S morgens weinig bijzonders maar op rotonde dichtbij fijne bakker. Koelkast huur 3.80 per dag. Gemoedelijke vriendelijke medewerkers! Echt een aanrader

• 8jh2203-03-2015

Fijne camping!!

Een ruime camping met veel schaduwplaatsen, wat heerlijk is met 30gr. Op de camping mag je zelf je plek uitkiezen. Mooi zwembad op de camping met een kleine ligweide. In Augustus ongeveer 2 keer per week een optreden van een band bij het restaurant. (muziek tot +/- 24.00uur) Tafeltennistafels en tennisbaan op de camping zijn in goede staat. Sanitair is prima, de douches zijn mooi en warm. Toiletten aan het eind van de dag soms vies maar verder prima, eigen toiletpapier meenemen. De camping is een goede uitvalbasis naar mooie stranden in de buurt. Supermarkt op 5min rijden. Ook kan je vanaf hier meer het binnenland inrijden voor bijvoorbeeld wandelingen. Het restaurant is erg duur en we vonden de kwaliteit niet echt goed. Geen waar voor je geld als je daar gaat eten.
    Voor wifi betaal je per dag.

Met vrienden

• 4Jolanthe gerrits13-08-2014

Overvolle camping met vies sanitair

Teveel gasten op deze camping. Sanitair was heel erg vies. Elke avond muziek tot na 00.00. De helft van de tijd kon je niet van de prachtige glijbaan af omdat het water uit was. Prachtig zwembad maar glijbaan stonk gewoon naar plas. Mooi bosrijk terrein, rivier stond nauwelijks water in, dus geen dammetjes bouwen. Als je van druk en elke avond muziek houdt dan is het een prima camping. Voor ons in ieder geval niet weer.

• 2Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen

• 8Ivo van der Linden08-07-2013

Leuke rustige camping. Aanrader!

Een camping in opbouw en renovatie...en ik denk over een paar jaar een hele mooie plek

Hebben een zeer leuke tijd gehad in de stacaravan of chalet Domino zoals dat heet. enige aanmerking was de matras, die was nieuw en erg hard.

Voor de rest heel leuk verblijf, super rustig, heerlijk in het bos met een prachtig zwembad en een rivier ernaast.

Enige punt was de prijs van het restaurant, dat was gewoon niet normaal zo hoog (bv. ijsje 4 euro)

Ook hebben ze geen pin/credit card; maar goed we hebben het daar ter plekke overgemaakt en ze deden heel relaxed

• 8d. mol10-08-2011

mooie camping

Ongeveer 11 nachten op deze mooie rustige camping gestaan. Je kon zelf een plekje zoeken, geen genummerde plaatsen. Wel veel fransen op de camping die elkaar allemaal kennen. De camping is vrij rustig, in augustus wat annimatie, maar na 23.00 uur stil. Het zwembad is mooi maar koud, het riviertje is wel leuk, er stond best redelijk wat water in. Het sanitair is goed, warme douches (sommige met een iets mindere straal), warm water bij wastafel en zeer warm afwaswater. Er is ook een baby cabine. Je kunt een koelkastje huren op de camping. Veel fransen die volgens ons ieder jaar weer terugkomen, maar waar je geen hinder van ondervindt. Vlakbij is een zeer leuk klimbos. Goede uitvalbasis voor zuid Corsica.

• 8lamstralen30-07-2009

Lekker Frans: gemoedelijk, warm en ... frans!

We stonden met onze caravan niet op het dichtbevolkte 'Nederlandse veldje' aan de linkerkant van de camping, maar iets ruimer tussen de Fransen aan de rechterkant van de camping, net voorbij de huurbungalows. Veel lekker warme douches, leuke tennisbaan, redelijk sanitair maar en chaotisch en slecht restaurant. Als je toch aan de pizza wilt, ga dan ajb naar de pizzeria aan het eind van de hobbelweg richting Porto Vechio! Zwembadje is klein maar kinderen (7 en 9) vonden 't geweldig, en eerlijk is eerlijk: geeft verkoeling! Riviertje was bijna droog.

• 7henk17-06-2009

spreken alleen Frans

De camping is moeilijk te vinden, voor je het weet ben je te ver. Wij zijn via het zandpad gereden. Wel bijzonder. Ezels lopen los over de camping. Riviertje zat in juli 2007 bijna geen water in. Het zwembad is bijzonder mooi. 2 x per week muziek tot midden in de nacht en overal goed te horen. Vreselijk en doet afbreuk aan bijzondere camping. 5 kilometer van mooi zandstrand verwijderd.

• 7Menno10-09-2007

Dit is een camping zonder vaste staanplaatsen gelegen in een dennenbos en dus veel schaduw. Vrijwel geen caravans. Als toegangsweg kun je kiezen uit een pad met hobbels en kuilen of een weg vol verkeersdrempels. In augustus 2007 was de camping behoorlijk vol maar we hebben toch een leuk plekje kunnen vinden. Het beekje naast de camping is heel leuk om te spelen en te poedelen. Het zwembad is prachtig. In de bar ernaast treden in het seizoen regelmatig bands op. Wel gezellig maar als je op tijd naar bed wilt moet je je tentje wat verderop zetten. Het sanitair is niet geweldig en niet altijd schoon. In de spits sta je in de rij voor de douche. Op de toegangsweg voor het nabij gelegen Porto-Vecchio staat in augustus iedere dag een flinke file, zowel richting het zuiden als weer terug. Het hele gebied is dan trouwens overvol. Andere delen van Corsica zijn rustiger.

Familie

0 tips over Camping Mulinacciu