Aparthotel
Kleine hotelsWeer vandaag29°19°
Aparthotel Motel Saint Michel

We hebben een aantal aanbieders voor Motel Saint Michel voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Motel Saint Michel in het Nederlands

Rustig aan de weg gelegen aparthotel

Esther
11-10-2012

Beetje lastig vindbaar. We hadden een hotelkamer verwacht, maar kregen een appartement. Met klein keukentje, koelkast en gasfornuis. Eigen badkamer, en een bed van 140x200cm. Wat wij zelf wat smal vonden. Ook heb je een buitenzitje en een wasrek. Voor het ontbijt moet je sóchtends bij de hotelreceptie zitten. Weinig brood, alleen boterbroodjes, een croissantje en wat mini-beschuitjes. Qua beleg alleen nutella of jam. Wel krijg je lekker thee of Senseo-koffie. De hoteleigenaresse spreekt amper Engels, is erg lastig en niet netjes. Dat is typerend voor heel Corsica trouwens.

Gereisd Met partner in Tue Sep 18 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBuitenzwembad, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Motel Saint Michel in Ile Rousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Motel Saint Michel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.