8,5

3 reviews over Camping Les Oliviers in het Nederlands

Heerlijk camping!

Robert en Thea Prent,
26-8-2017

Een camping zoals het hoort zijn, eenvoudig van opzet, zonder poespas en animatie.

Vriendelijke ontvangst, ook tussen de middag

Genoeg schaduwrijke plekken en ruime plekken.

Sanitair voldoende en wordt keurig schoongehouden.

Camping ligt direct aan zee, wel even naar beneden lopen.

Prachtige baai met heel helder water om te snorkelen en te zwemmen.

Het restaurant is gezellig en kwaliteit is prima voor de prijs.

Ill Rousse ligt op loopafstand.

Heel gezellig stadje met leuke straatjes en heerlijke restaurantjes.

Hopen zeker nog eens terug te komen!

Gereisd met partner in augustus 2017

Redelijk..

Guido,
26-8-2017

Redelijke camping voor dit gebied. Over het algemeen vinden we de campings rondom Ile Rousse en Calvi nogal tegenvallen. Allemaal vrij prijzig tov hetgeen je ervoor krijgt. Camping Les Oliviers is de prijs/kwaliteit verhouding mi redelijk. Camping is wat speels opgezet en heeft redelijk veel plaatsen (ook met schaduw). Wij stonden in de buurt van de weg. Dit gaf meer overlast dan we hadden verwacht. Als je meer naar achteren staat, dan heb je daar geen last van. Restaurantje is erg goed en gezellig. Strand is ongeveer 10 min. lopen. Weinig Nederlanders. Veel Italianen en Fransen. Staat vh sanitair, voor Franse begrippen redelijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Handige ligging vlakbij haven Ile-Rousse

familie van vijf,
12-8-2017

De camping heeft een handige ligging. Dat was ook de reden dat we daar gestaan hebben. We zijn direct vanaf de boot naar de camping gereden, we kwamen 's avonds aan. Geen probleem om er maar 1 nachtje te staan, we zijn prima geholpen door vriendelijk personeel. We kregen echter een plekje direct aan de doorgaande weg. Dat maakte dat we geen oog hebben dichtgedaan. De auto's reden door de caravan heen leek wel. We waren dan ook blij de volgende dag naar een andere camping af te reizen. Het sanitair was maar matig schoon. De afwasgelegenheid ronduit vies. De douches zijn ontzettend verouderd en voldoen echt niet meer aan de huidige standaard. Er staan bomen op het terrein, maar veel schade zullen ze niet geven. In de ochtend konden we op de camping brood halen, er is een gezellig terrasje waar je koffie kan drinken. Het is geen camping waar we nog eens heengaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Oliviers in Ile Rousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Oliviers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.