Camping Le Bodri

Camping Le Bodri
7,7

9 reviews over Camping Le Bodri in het Nederlands

Mooie camping aan een mooi strand

Fam Berendsen,
23-11-2017

De camping heeft genoeg schaduwplekken ,schoon sanitair en een lekker restaurantje. Er zijn weinig Nederlanders en vooral veel Italianen, maar dat scheelt 's middags weer qua drukte op het strand. Mooi strand met mooi water op loopafstand. Een treintje vanaf de camping die je voor een paar euro naar Calvi of I'le rousse kan brengen, wat heel handig is als je met een camper op doorreis bent. Geen animatie, maar met wat oudere kinderen was dat helemaal niet nodig voor ons. Kortom goede ervaring gehad op deze camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk (maar wij waren in voorseizoen)

anita,
22-7-2017

Heerlijke camping, nieuw toiletgebouw, afgebakende plaatsen (sinds jaar of 2). Eigenaresse was in ieder geval wel vriendelijk toen wij er waren in juni....

Camping ligt vlakbij het strand en je stapt er zo op een leuk treintje...Calvi of Ile Rousse.

Gereisd met partner in juni 2017

Mooi strand, onvriendelijk en luidruchtig

Fam. Kosters
14-8-2016

Zoals meer campings op Corsica teert deze op het mooie nabijgelegen strand. Verders is de camping bevolkt door kolonies luidruchtige Italianen met privileges. De oude dame aan de receptie zeer ongastvrij. Het winkeltje erg duur en het restaurant redelijk. Een grote hypermarkt ligt vlakbij. Het sanitair redelijk schoon. Het treintje stop bij de camping.

52 euro voor 1 tent met 4 personen, electriciteit en auto.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Mooie camping

J. van den Broek
28-8-2011

Je mag gaan staan waar je wilt in een heel groot mooi eucaliptusbos, dus geen afgebakende plaatsen. Men kan niet met bankpas/creditcard betalen, alleen contant.

Prachtig strand op ongeveer 400 meter, snorkelen viel tegen (weing vissen gezien).

Sanitair redelijk schoon, maar gezien de drukte niet altijd goed. Op 1500 meter (bij de rontonde richting Ille Rousse) bevindt zich een enorm grote supermarkt (Leclerq); campingwinke nogal duur. Er is altijd plaats: op het grote enigszins schuin onsbeschutte aflopende veld nabij het spoorbaantje kan men altijd terecht als de plaatsen in het bos bezet zijn. Er is geen animatieteam, zwembad, speeltuin.

Gereisd met partner in augustus 2011

Nooit meer!

Fam. Hulstein
14-8-2011

Onze boot had door harde wind behoorlijk wat vertraging opgelopen. Hierdoor was camping Paduella, waar we wilden gaan staan 'complet'.

We hebben er toen voor gekozen om op camping Le Bodri te overnachten en dan wel te zien voor hoelang we bleven. Dit is één nacht geworden!

Wat was het sanitair ongelofelijk smerig! We konden, bij wijze van spreken nog beter naast de wc gaan zitten dan erop. Zelfs de hurktoiletten waren smerig!

Daarnaast vond ik het erg vervelend dat mannen en vrouwen door elkaar zat.

Voor ons was dit geen positieve ervaring!

Gereisd met partner in juli 2011

Als je aankomt, mag je zelf een plek uitzoeken. Ze zijn niet afgebakend. Kijk maar waar je "past".

Je hoeft en kan niet reserveren.

De camping ligt erg rustig; een stukje van de weg. Geen geluidsoverlast.

Als je op google kijkt, lijkt het of de camping ver van het strand ligt, maar dat is niet zo!

Je loopt van de camping zo naar het strand. Erg mooi!

Er is ook toezicht op het strand.

Veel sanitair, wat regelmatig en goed schoongemaakt wordt. Alleen omdat het druk was, was het niet altijd even schoon.

Receptie is erg onvriendelijk!

Kampwinkel had juist erg aardig personeel.

De camping ligt vlakbij Ile Rousse.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Rustige camping vlakbij strand.

Patricia Zwanikken
27-6-2010

Camping le Bodri een rustige camping vlakbij een mooi groot wit zandstrand. Gelukkig nergens een discotheek te horen. Er is een campwinkel en een restaurant. Sanitair is ruimschoots aanwezig en goed verzorgd.

Om de twee uur gaat er een tram naar Ile Rousse en Calvi. Een supermarkt ligt op 10 minuten lopen richting Ile Rousse.

Vlakbij het strand staat men wat dicht bij elkaar, maar meer naar achteren is veel plek over en ook erg mooi.

De camping is in trek bij vaste klanten (Fransen), Italianen, Duitsers en maar weinig Nederlanders.

De camping verhuurt ook bungalows.

Gereisd alleenreizend in juni 2010
2007

Ik ben hier een paar jaar geleden geweest. Het is een eenvoudige camping, maar het strand is super mooi. Je kunt ook langs de kust wandelen en de camping ligt aan het strand. Na even rijden ben je zo in Calvi. Bespreken is in juli op deze camping niet nodig.

Gereisd anders in juni 2007

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Bodri in Ile Rousse, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Bodri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.