Camping U Prunelli

Camping U Prunelli
8,6

4 reviews over Camping U Prunelli in het Nederlands

Redelijke camping in de buurt van Ajaccio

Danielle
19-9-2015

2 dagen op deze camping gestaan. Het sanitair is verouderd en vies. Wij waren hier in September en hadden het gevoel dat het helemaal niet meer schoon werd gemaakt. De nieuwe douches waren wel schoon. WiFi bij het zwembad en restaurantje. Zwembad is fijn.

Mooie camping,ruime plekken.

Aleida
24-8-2014

Prima tijd gehad op camping U Prunelli. De camping heeft hele ruime plekken, afgebakend door heggen. Prachtige bloemen overal, het rook er heerlijk. Heel mooi zwembad met lekkere ligstoelen. In de buurt genoeg te doen. Sanitair is verouderd, maar er wordt aan een nieuw sanitairgebouw gewerkt. Leuk terras met WiFi. Prima restaurantje. Campjgnwinkeltje voor vers brood en vergeten boodschappen. In Porticcio is een grote supermarkt.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jul 19 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

vies, prijs/kwaliteit slecht

Janssen
18-9-2009

Wij hadden voor 2 weken een chalet geboekt, maar zijn na 2 dagen weer vetrokken. Chalet was smerig en inventaris zeer karig (geen broodmes, in het totaal 3 glazen, kleine bedden, vieze dekens, etc). Er liepen muizen in en uit en het sanitair was slecht en vies. Corsica is heerlijk en rustig en dan ga je niet net naast de meest drukke weg van het eiland zit. In de speeltuin was alles stuk en zeer onveilig. Alleen het zwembad was prima. Ook het sanitair op de camping zelf is dramatisch en vies. Achter de chalets heeft de camping een eigen dumpplaats waar alle oude koelkasten etc. gewoon zijn neergegooid, zeer milieu onvriendelijk. Prijs/kwaliteit verhouding is beschamend. We zijn daarna verder na het noorden getrokken (cargese) en daar zaten we voor hetzelfde geld vele malen mooier en rustiger.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echte Franse camping

Fam. Overmars
25-8-2009

Camping U Prunelli ligt op zo'n 10 km van Ajaccio, aan de N193 (deze weg hoor je goed op de camping). De plaatsen zijn groot en schaduwrijk. Het zwembad is erg mooi en zelfs in de periode dat wij er waren was het nooit echt druk. De kinderen hebben zich er prima vermaakt! Het grootste deel van het sanitair, m.n. de toiletten, is verouderd en wordt slecht schoongemaakt. Eén rij douches is echter vrij nieuw en luxe: ruime douche met aparte wastafel. In de campingwinkel is het aanbod redelijk en in het restaurant kun je prima eten (ook afhaalpizza's e.d.). Het is echter een erg dure camping: bijna 60 euro per nacht voor 4 personen, 2 tenten, een auto en electriciteit.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping U Prunelli in Grosseto Prugna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping U Prunelli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.