Vakantiepark Perla di Mare

Tonen op kaart

62 reviews over Vakantiepark Perla di Mare

• 2019
    8van 't Holt20-08-2019

Vakantiepark aan een mooi strand!

Wij hebben 2 wkn op dit park gezeten. Er staan alleen stacaravans en bungalows. Het park bestaat uit 2 delen. Wij zaten op het achterste gedeelte van het park in een vrijwel nieuwe stacaravan. Alles was netjes en schoon. Naar het strand/zwembad is max. 10min lopen. Wanneer we naar het strand gingen, pakte we de auto (ivm de vele spulletjes). Het zwembad deden we lopend. De huur van de strandstoelen en parasol is prijzig. Vandaar dat deze ook bijna niet verhuurd werden. Het strand is erg lang dus er is altijd wel plek. Het zwembad vonden wij aan de kleine kant. We hadden wel altijd een bedje.

Porto Vecchio is een aanrader. Wel een dik uur rijden. In de bergen heb je genoeg plekjes om in rivieren te zwemmen, spelen met rotsen/keien. Mijn dochter en ik hebben paardgereden bij Cavallu & Co. Het was geweldig!

Geen supermarkt op het park maar genoeg in de omgeving. Restaurant is goed en buiten het park ook genoeg eetgelegenheden.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

8Marjan25-08-2017

Groot vakantiepark aan de kust, keurig aangelegd

Het park bestaat uit twee delen, een deel dicht bij de zee en een deel dat volgens mij vrij nieuw is en dmv een weg gescheiden is van de rest van het park. Je kunt via een tunnel onder de weg door lopen, naar het strand is het dan tien minuten lopen. Voordeel is dat je geen last hebt van de animatie als je op dit deel van het park verblijft. Wij hadden een mooie nieuwe stacaravan, met airco en die hebben we zeker nodig gehad, ook ' s nachts. Er is geen supermarkt op dit park. De Spar is vijf minuten rijden, maar daar hebben ze de prijzen aardig omhoog gedaan voor de toeristen. Iets verder rijden en dan heb je een hele grote Casino. Je kunt ' s ochtends wel croissants en baquettes halen bij de bar. Strand is vrij druk, je ligt aardig dicht bij elkaar. Strandstoelen zijn altijd bezet. Bar en restaurant van de camping zijn prima! Vriendelijke personeel en goed eten en drinken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9NVDB09-08-2017

Heerlijk vakantiepark aan de oostkust van Corsica

Ontvangst was heel vriendelijk, we konden om 12 uur al in het huisje. De huisjes zijn heel mooi, schoon en compleet. Wij zaten op het tweede gedeelte in huisje 228. Ca 5 min lopen naar het strand / zwembad / restaurant. Fijn zandstrand met genoeg plek. Het restaurant is van goede kwaliteit en niet duur. Het zwembad is mooi, maar niet groot. Er was animatie voor de kinderen, maar wel in frans. Eigenlijk geen negatieve opmerkingen. Het ligt net buiten Ghisonaccia, waar niet veel te beleven valt.

• 8Activiteiten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 6Anoniem23-06-2017

In voorseizoen veel te harde muziek

Bewust in voorseizoen geboekt (juni). Op hun website staat dat de animatie dan laag is en 1 vd regels is na 23.00 geen geluid meer op camping. Nou we hadden iedere avond hele harde muziek. Je kon elkaar op eigen terras amper verstaan. We zaten in eerste rij stacaravans vanaf het strand gezien. 2 avonden zelfs tot tegen 1.00 muziek. Beklag gedaan bij receptie, maar werd niet echt serieus genomen. Wel mooie ligging ah strand en strand is heerlijk. Vlonder van stacaravan niet kindvriendelijk, allemaal stukjes hout/splinters. Dus kon niet op je blote voeten lopen. Voor ons nooit meer

• 7Onderkomen
    • 7Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 6Gezin met kinderen10-11-2015

Slecht

Wij hebben veel en veel te veel geld betaald voor een huis op het park.Het stonk,Geen airco en de bedden zijn dramatisch.Je krijgt op je klachten amper een reaktie.toen we thuis waren heb ik nog een email gestuurd maar ook daarop geen reaktie. Het park en strand zijn leuk voor kinderen van alle leeftijden.Animatie was erg leuk en aktief.Het eten in het restaurant was slecht...serveren gewoon rauwe kip....

• 10Activiteiten
    • 2Eetgelegenheden
    • 2Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 6Kees06-08-2015

Matig

De ligging en de accommodatie waren goed. Maar er zijn toch wel een paar minpunten .In de beschrijving stond dat we vanaf 2 uur konden inchecken maar we mochten er pas om 5 uur in.als je aan het zwembad wilde zitten moest je om 9 uur je handdoek neerleggen anders geen plaats.Dus toen maar geprobeerd om een strandstoel te boeken, maar die waren ook al volgeboekt voor de hele week.Er waren veel te weinig stoelen beschikbaar voor het aantal mensen dat er op camping aanwezig zijn.Hebben we zelf maar stoelen gekocht. De WiFi moesten we €18 voor betalen maar die was slecht tot zeer slecht.En als je een vraag had bij de receptie dan moest je daar even de tijd voor nemen want er zat daar maar 1 dame wij stonden daar dus drie kwartier.Het mooie weer en het strand vergoedde veel maar voor ons volgende keer toch niet meer Perla di mare.En als je van plan bent om met kleine kinderen te gaan,zou ik het zeker niet aanraden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9annemie schuitemaker10-08-2014

Prachtig strand en residence, Frans georiënteerd

Mooi strand, schone en nieuwe sta caravans. we zaten in het nieuwe deel, iets veder lopen naar het strand, maar nog heel dicht bij. Het park is erg gericht op Frans publiek (mn de animatie), maar het strand is echt geweldig. Zwembad vonden we redelijk druk, maar met zo'n strand...heb je geen zwembad nodig. restaurant bij residence is moo, maar de kwaliteit vonden wij iets minder. Weinig Nederlandse tieners te bekennen in de periode dat wij er zaten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9familie Plessers26-07-2014

een aanrader

Een zeer goed onderhouden en goed gestructureerd domein. Wij hadden een huisje in de schaduw (airco niet moeten gebruiken) aan de rand van het domein met een uniek uitzicht op de bergen, weliswaar 400 meter van het mooie zandstrand maar dat namen we er graag bij. Zeer rustig gelegen. Minpunt: slechte kwaliteit van de matrassen. Het huisje was ook proper bij aankomst. Een goed restaurant aan het strand : 3 gangen menu : 17€50. Frieten zijn op z'n Belgisch! Ook pizza's zijn lekker (gemiddeld 11€) en wekelijks een paella (21€ ) en een mossel met friet avond (14€). Voor etenswaren is er een spar op 1.3 km met een uitgebreid assortiment. s'morgens is er wel brood te verkrijgen aan de receptie. Een mooi zwembad maar niet voor kleine kinderen (meteen zeker een meter diep). Geen permanent toezicht. Kleine ouderwetse speeltuin. Geen nacht discotheek. Muziek stopt om 23h. De activiteiten van de annimatie (enkel in het Frans) hadden weinig aanhang, ook niet bij de Fransen zelf.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

• 8Zwaart24-09-2013

Prima park, maar kan nog net even wat beter

Mooi en ruim opgezet park met perfecte ligging aan zee. Het aangrenzende bos is mooi en geeft toegang tot prachtige en rustige strandplekken. Daarbij is het park een goede uitgangspositie om west en midden Corsica te verkennen. De mobille home waar we in verbleven was schoon en keurig op orde. Hoewel de algemene indruk prima is, toch wat punten van kritiek.

Het is geen kindvriendelijk park. Het zwembad is niet verwarmd en hierdoor voor de allerkleinsten te koud om in te zwemmen. (Tijdens ons bezoek). De speeltuin is ook aan algehele vervanging toe en zou gezien de slechte staat eigenlijk gesloten moeten worden. Het wifi is, ondanks dat hiermee geadverteerd wordt, niet high-speed, waardoor streaming video niet te bekijken is. Voor bezoeken van websites werkt het voldoende.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

• 6Tjerk16-09-2013

Steken meer energie in gras dan in gasten...

Obv de zoover award 2013 deze accommodatie geboekt. Bij aankomst na 19 uur moet je even bellen, zo deden we. Bij aankomst hangt er een papiertje aan de deur met de route naar je huisje. Geen welkomst brief of enig uitleg over broodserivce, programma, etc helaas. Ook spreekt bijna niemand engels, dus neem een woordenboek mee als je de taal niet machtig bent.

Locatie is zeer netjes, ook ligging aan strand is prima. Mobile homes zijn prima, simpel en schoon. Prettig dat er airco is. Internet is beschikbaar tegen betaling (33 euro per 2 weken). Bedlinnen is erg simpel en niet altijd even schoon. Wasmachines op terrein zijn prima, maar duur (6 euro per was).

Broodservice is bij bar aanwezig, brood halen bij echte bakker in dorp is veel beter (5 min rijden). Goede uitvalsbasis.

Voor kleine kinderen is een speeltuin die zeer slecht onderhouden is. Service is slecht, geen engels sprekend personeel op enkele stagiaire en receptie na.

Een award is niet echt verdiend in onze ogen. Helaas...

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

8 tips over Vakantiepark Perla di Mare

• PLSJ, 02-09-2013

Wij zijn gereisd via Livorno-Bastia met Moby Lines. Dit was een ochtendafvaart maar wij konden de avond voor vertrek al op de boot en hadden dan ook een hut. Prima. Terug via Bastia-Savona met de nachtboot met hut zodat je in ochtend (6.15) zo wegrijdt en aan de terugreis kan beginnen. Wat niet vervelend was want de route via Genua, Milaan en zo door Zwitserland maakte dat de vakantie nog even duurde. Voor kleine kinderen is er geen peuterbad.

• Tjerk, 16-09-2013

Brood halen in dorp = veel lekkerder dan broodservice camping. WIFI tegen betaling beschikbaar Huisjes 1 tot en met 146 liggen aan zwembad/zee zijde. Overige huisjes aan andere kant van de weg. Leuk voor kids vanaf 5 jaar. Goede uitvalsbasis voor dagtrips naar het noorden en zuiden van het eiland.

• sjors_katja, 22-08-2012

Tripjes zeker goed te doen, mn bonifacio is echt aan te raden maar ook de bergen en porto vecchio zijn leuk. De cascade anglais vonden we ook leuk, hoewel wat druk wel mooi en er zijn leuke klimbanen in de bomen. Pak eens de auto naar solenzara, neem daar de d268 naar zonza. Leuke route met onderweg veel beekjes om in te zwemmen. Daarna vanaf zonza weer naar porto vecchio over de d368 ;heb je een mooie dagtrip leuk voor kinderen en jezelf.

10 vragen over Vakantiepark Perla di Mare

• Eline, 07-01-2017

Tent

Is het ook mogelijk om hier met een eigen tent te staan? Het lijkt er op dat hier alleen maar sta caravans zijn

• Piet, 30-10-2016

Tent huren

Is het ook mogelijk om een tent te huren op Perla di Mare? Ik zie alleen maar stacaravans.

• Wendy, 22-02-2014

Mtb

Kan iemand mij vertellen of je direct vanuit de camping kan mountainbiken zonder dat je eerst de auto moet pakken?

Vakantiepark Perla di Mare info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel