Vakantiepark

• Onderkomen7,7
  • Activiteiten6,5

40 reviews over Vakantiepark Perla di Mare in het Nederlands

• Activiteiten7

Het park bestaat uit twee delen, een deel dicht bij de zee en een deel dat volgens mij vrij nieuw is en dmv een weg gescheiden is van de rest van het park. Je kunt via een tunnel onder de weg door lopen, naar het strand is het dan tien minuten lopen. Voordeel is dat je geen last hebt van de animatie als je op dit deel van het park verblijft. Wij hadden een mooie nieuwe stacaravan, met airco en die hebben we zeker nodig gehad, ook ' s nachts. Er is geen supermarkt op dit park. De Spar is vijf minuten rijden, maar daar hebben ze de prijzen aardig omhoog gedaan voor de toeristen. Iets verder rijden en dan heb je een hele grote Casino. Je kunt ' s ochtends wel croissants en baquettes halen bij de bar.

Strand is vrij druk, je ligt aardig dicht bij elkaar. Strandstoelen zijn altijd bezet. Bar en restaurant van de camping zijn prima! Vriendelijke personeel en goed eten en drinken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
  • Activiteiten8

Ontvangst was heel vriendelijk, we konden om 12 uur al in het huisje. De huisjes zijn heel mooi, schoon en compleet. Wij zaten op het tweede gedeelte in huisje 228. Ca 5 min lopen naar het strand / zwembad / restaurant. Fijn zandstrand met genoeg plek. Het restaurant is van goede kwaliteit en niet duur. Het zwembad is mooi, maar niet groot. Er was animatie voor de kinderen, maar wel in frans. Eigenlijk geen negatieve opmerkingen. Het ligt net buiten Ghisonaccia, waar niet veel te beleven valt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

In voorseizoen veel te harde muziek

Anoniem,
23-6-2017
  • Onderkomen7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6

Bewust in voorseizoen geboekt (juni). Op hun website staat dat de animatie dan laag is en 1 vd regels is na 23.00 geen geluid meer op camping. Nou we hadden iedere avond hele harde muziek. Je kon elkaar op eigen terras amper verstaan. We zaten in eerste rij stacaravans vanaf het strand gezien. 2 avonden zelfs tot tegen 1.00 muziek. Beklag gedaan bij receptie, maar werd niet echt serieus genomen. Wel mooie ligging ah strand en strand is heerlijk. Vlonder van stacaravan niet kindvriendelijk, allemaal stukjes hout/splinters. Dus kon niet op je blote voeten lopen. Voor ons nooit meer

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Slecht

Gezin met kinderen
10-11-2015
  • Onderkomen2
  • Activiteiten10
  • Onderkomen2
  • Activiteiten10

Wij hebben veel en veel te veel geld betaald voor een huis op het park.Het stonk,Geen airco en de bedden zijn dramatisch.Je krijgt op je klachten amper een reaktie.toen we thuis waren heb ik nog een email gestuurd maar ook daarop geen reaktie. Het park en strand zijn leuk voor kinderen van alle leeftijden.Animatie was erg leuk en aktief.Het eten in het restaurant was slecht...serveren gewoon rauwe kip....

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Matig

Kees
6-8-2015
  • Activiteiten6

De ligging en de accommodatie waren goed. Maar er zijn toch wel een paar minpunten .In de beschrijving stond dat we vanaf 2 uur konden inchecken maar we mochten er pas om 5 uur in.als je aan het zwembad wilde zitten moest je om 9 uur je handdoek neerleggen anders geen plaats.Dus toen maar geprobeerd om een strandstoel te boeken, maar die waren ook al volgeboekt voor de hele week.Er waren veel te weinig stoelen beschikbaar voor het aantal mensen dat er op camping aanwezig zijn.Hebben we zelf maar stoelen gekocht. De WiFi moesten we €18 voor betalen maar die was slecht tot zeer slecht.En als je een vraag had bij de receptie dan moest je daar even de tijd voor nemen want er zat daar maar 1 dame wij stonden daar dus drie kwartier.Het mooie weer en het strand vergoedde veel maar voor ons volgende keer toch niet meer Perla di mare.En als je van plan bent om met kleine kinderen te gaan,zou ik het zeker niet aanraden.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Prachtig strand en residence, Frans georiënteerd

annemie schuitemaker
10-8-2014
  • Activiteiten7

Mooi strand, schone en nieuwe sta caravans. we zaten in het nieuwe deel, iets veder lopen naar het strand, maar nog heel dicht bij. Het park is erg gericht op Frans publiek (mn de animatie), maar het strand is echt geweldig. Zwembad vonden we redelijk druk, maar met zo'n strand...heb je geen zwembad nodig. restaurant bij residence is moo, maar de kwaliteit vonden wij iets minder. Weinig Nederlandse tieners te bekennen in de periode dat wij er zaten

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

een aanrader

familie Plessers
26-7-2014
  • Activiteiten7

Een zeer goed onderhouden en goed gestructureerd domein. Wij hadden een huisje in de schaduw (airco niet moeten gebruiken) aan de rand van het domein met een uniek uitzicht op de bergen, weliswaar 400 meter van het mooie zandstrand maar dat namen we er graag bij. Zeer rustig gelegen. Minpunt: slechte kwaliteit van de matrassen. Het huisje was ook proper bij aankomst. Een goed restaurant aan het strand : 3 gangen menu : 17€50. Frieten zijn op z'n Belgisch! Ook pizza's zijn lekker (gemiddeld 11€) en wekelijks een paella (21€ ) en een mossel met friet avond (14€). Voor etenswaren is er een spar op 1.3 km met een uitgebreid assortiment. s'morgens is er wel brood te verkrijgen aan de receptie. Een mooi zwembad maar niet voor kleine kinderen (meteen zeker een meter diep). Geen permanent toezicht. Kleine ouderwetse speeltuin. Geen nacht discotheek. Muziek stopt om 23h. De activiteiten van de annimatie (enkel in het Frans) hadden weinig aanhang, ook niet bij de Fransen zelf.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014
  • Onderkomen9

Mooi en ruim opgezet park met perfecte ligging aan zee. Het aangrenzende bos is mooi en geeft toegang tot prachtige en rustige strandplekken. Daarbij is het park een goede uitgangspositie om west en midden Corsica te verkennen.

De mobille home waar we in verbleven was schoon en keurig op orde.

Hoewel de algemene indruk prima is, toch wat punten van kritiek.

Het is geen kindvriendelijk park. Het zwembad is niet verwarmd en hierdoor voor de allerkleinsten te koud om in te zwemmen. (Tijdens ons bezoek).

De speeltuin is ook aan algehele vervanging toe en zou gezien de slechte staat eigenlijk gesloten moeten worden.

Het wifi is, ondanks dat hiermee geadverteerd wordt, niet high-speed, waardoor streaming video niet te bekijken is. Voor bezoeken van websites werkt het voldoende.

Gereisd met jonge kinderen in september 2013
  • Activiteiten6

Obv de zoover award 2013 deze accommodatie geboekt. Bij aankomst na 19 uur moet je even bellen, zo deden we. Bij aankomst hangt er een papiertje aan de deur met de route naar je huisje. Geen welkomst brief of enig uitleg over broodserivce, programma, etc helaas. Ook spreekt bijna niemand engels, dus neem een woordenboek mee als je de taal niet machtig bent.

Locatie is zeer netjes, ook ligging aan strand is prima. Mobile homes zijn prima, simpel en schoon. Prettig dat er airco is. Internet is beschikbaar tegen betaling (33 euro per 2 weken). Bedlinnen is erg simpel en niet altijd even schoon. Wasmachines op terrein zijn prima, maar duur (6 euro per was).

Broodservice is bij bar aanwezig, brood halen bij echte bakker in dorp is veel beter (5 min rijden). Goede uitvalsbasis.

Voor kleine kinderen is een speeltuin die zeer slecht onderhouden is. Service is slecht, geen engels sprekend personeel op enkele stagiaire en receptie na.

Een award is niet echt verdiend in onze ogen. Helaas...

Gereisd met jonge kinderen in september 2013
  • Activiteiten8

Wij (gezin 2 kinderen 7 en 10) verbleven hier in augustus 2 weken in een mobile home (comfort). Ons "home" was van alle gemakken voorzien, zelfs met goed uitgeruste keuken. Voldoende opbergruimte voor kleding, toiletartikelen, boodschappen etc. Een houten veranda met zonnescherm maakte het af. Het park bestaat uit 2 delen en wordt gescheiden door een doorgaande weg. Wij zaten in het deel bij het zwembad en strand, wat 5 minuten lopen was. De homes staan niet op elkaar gepakt dus je hebt voldoende privacy. Het restaurant was ook goed, geweldig gelegen, direct aan zee. Wij zijn 3 Nederlandse gezinnen tegengekomen. Dit kan een nadeel zijn, wij vonden het prima. Ook de kinderen hebben we er niet over gehoord. Ghisonaccia is een prima uitvalsbasis om uitstapjes te maken. Wij hebben Corte en Bonifacio bezocht en hebben 2 prachtige wandelingen gemaakt (goed informeren of het geschikt is voor kinderen) en minimaal een uur reistijd inplannen, er ligt nu eenmaal geen A2.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits
  • RokenToegestaan
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Perla di Mare in Ghisonaccia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Perla di Mare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.