Camping Marina d'Erba Rossa

Frankrijk, Corsica, Ghisonaccia

8.4Fantastisch

• 8.4Eetgelegenheden
  • 6.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Marina d'Erba Rossa voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info

132 reviews over Camping Marina d'Erba Rossa

• 2019
    7Rossini10-08-2019

Hele leuke camping met slecht sanitair

Grote camping met prachtig zwembad en aan een mooi strand. Zeer actief qua sport en animatie dus je moet wel van reuring houden :) Geweldig lekker en betaalbaar restaurant. Relatief weinig Nederlanders. Minpunten zijn absoluut het sanitair; oud en vies en ontzettend jammer dan zo’n leuke camping dat niet beter regelt, hele slechte WiFi (wel lekker rustig) en je kunt geen koelkast huren voor in je eigen tent (wel een soort koelkastkluisje vlakbij het sanitairblok). Ghissonaccia is als plek an sich niets bijzonders, de mooiste stranden zitten zuidelijker (uur rijden naar Porte Vecchio), Bonifacio vonden we prachtig! Bavella massief is op rijafstand en daar kun je geweldig fietsen/ lopen en zwemmen op een soort cascades. Corsica is een heel mooi eiland maar erg duur, zeker ook met de bootkosten erbij maakt het dat een prijzige vakantie.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Wilma Avezaat-van Kampen22-07-2019

fijne camping.

Prachtige strandcamping met heerlijk zwembad. Campingwinkel voor de eerste levensbehoefte en heerlijk vers brood. Op loop/fietsafstand van grotere supermarkt . De zee en het strand zijn geweldig! Een fantastisch restaurant en ook nog een snackrestaurant waar ze heerlijk ijs verkopen. Heel vriendelijk personeel.

• 9Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8Oscar03-08-2018

Sanitair moet beter dan top camping nu ***

Wij zijn met de caravan vanaf camping rondinara gekomen boeken van te voren gaat niet dus op de gok aangekomen diversen plaatsen kunnen kiezen moet je wel vroeg zijn.(rond 10:00). Mooie schaduw rijken plaatsen. Wat een mooie camping alles erop en aan👌. Direct aan zee mooi zwembad👌. Helaas sanitair grootte min😡 Wc zijn erg verouderd en douche geeft koud water.🤮.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• Oude reviews

1Mirjam01-08-2017

Dure camping met vies sanitair

Wij zijn afgelopen week op deze camping geweest en het sanitair was echt heel vies. Overal haren, ongedierte en andere rommel (en slecht onderhouden). Ook de ruimte om af te wassen lag vol etensresten en werd nauwelijks schoongemaakt.

Het enige 'pluspunt' is de ligging, de omgeving is heel mooi. Maar als je naar deze omgeving wilt, dan adviseer ik om naar een andere camping te gaan.

• 3Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Grégory LECOUTRE / Homair Vacances, responsable marketing, 23-07-2018

Bedankt voor uw opmerkingen. Wij betreuren het te zeerste dat u niet tevreden was over de staat van het sanitair tijdens uw verblijf. Ondanks het regelmatige onderhoud door onze schoonmaakdienst, hebben we soms te maken met onrespectvol gedrag van medegasten met betrekking tot de hygiëne van het collectieve sanitair op de camping. Wij dringen er dan ook zeer op aan hiervan direct melding te maken bij onze plaatselijke medewerkers. We stellen uw reactie zeer op prijs, en we zullen er alles aan doen om in het vervolg extra zorg aan de hygiëne te besteden. Met vriendelijke groet

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 3Edwin31-07-2017

Nooit meer

Erg grote camping, zwembad is te klein. Geheel erg massaal.

Wij hadden een zeer matige caravan van touroperator, ook nooit meer!

In de omgeving is ook weinig te doen. Corsica is mooi maar niet hier.....

• 6Eetgelegenheden

Grégory LECOUTRE / Homair Vacances, responsable marketing, 23-07-2018

Bedankt voor uw opmerkingen. Het spijt ons dat uw verblijf niet geheel naar wens was. Marina d'Erba Rossa is inderdaad een grote camping, met als voordeel de vele faciliteiten. Het zwembad is niet groot, maar het strand ligt pal naast de camping. Er is een uitbreiding van het huidige zwembad gepland. De omgeving van Marina d'Erba Rossa is misschien niet de meest spectaculaire van Corsica, maar de lange zandstranden maken deze streek wel erg kindvriendelijk. Met vriendelijke groet

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7M.09-07-2017

Camping niet ingericht voor kleine kinderen

Keurig nette camping aan zee. Waren met een kindje van 4 jaar en een baby van 10 maanden en hebben een mobil-home via TO geboekt. Camping is heel verzorgd, veel bloemen en leuk dat ze een soort mini-dierentuin hebben met struisvogels, walibi's, lama's etc. Helaas viel deze camping ons erg tegen. Er is één speeltuin, welk je pas na 17 uur in mag. Daarvoor is het een kinderdagverblijf, die je tegen betaling kunt gebruiken. Tussen 9 en 17 is het niet toegestaan voor ouders om het terrein op te komen. Ons zoontje kon niet begrijpen, waarom de anderen kinderen er wel mochten spelen en hij niet. Zwembad is vanaf 1.20 diep, dus voor kleine kinderen ook niet echt leuk om te spelen. Strand daarentegen is wel erg leuk, al loopt het snel af. Kinderanimatie is vanaf 20.45 's avonds. animatie in de avond loopt tot 24.00 door. Voordeel is, dat je 24 uur per dag van het terrein af kunt met je auto, dit ivm een eventuele vroegere Ferry. Je kunt één uur gratis internet bij de bar krijgen, maar alleen tussen 8 uur in de ochtend en 20 uur 's avonds.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

• 9Dhr. H Tijhuis02-05-2016

Mooie luxe camping met royale plaatsen , schaduw

We houden van zee en bergen en op Corsica ligt dat dicht bij elkaar !!! Wij ondervonden geen nadelen , alles perfect .

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2014

• 5A. Meijer15-10-2015

Mooie camping , vies sanitair

De camping ziet er mooi uit. Het sanitairgebouw is ook prima, maar alles is vies. De plaatsen op de camping zijn voldoende groot voor een auto met caravan. Ook is de camping mooi gelegen aan het strand met een mooi zwembad. Toen wij kwamen had het het de dag daarvoor geregend en was de grond drassig en waren er veel muggen. Voor ons geen camping om terug te komen.

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2015

• 7Danielle19-09-2015

Redelijke camping

Wij hebben 2 dagen op deze camping gestaan. Echt een familie camping, met dierenparkje, animatie etc. Toiletten wat verouderd en werden niet goed schoon gemaakt. Maar voor Franse begrippen een redelijke camping. Wij vonden deze kant van het eiland iets minder mooi. Bastia is een heel leuk stadje, porto vecchio viel ons tegen. Bonifacio is super mooi om te bezoeken!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2015

• 8m verhoeven19-08-2015

prachtig eiland en mooie camping

camping is goed verzorgd. mooie schone caravan met alles erop en eraan. auto naast de caravan maar ook veel parkeergelegenheid op het park zelf. zee adembenemend, 26 gr en helder blauw. heel veel te doen in de omgeving, stranden met prachtige baaien, steden, bergen, watervallen en bergmeertjes. fantastische vakantie. 35 graden elke dag. koelt s nachts weinig af.veel animatie maar alles in frans. voor nederlandse kinderen weinig aansluiting. onze jongens spelen met elkaar dus wij hebben er geen erg in gehad. boot vaart bastia-genua niet aan te raden. beter via Livorno de korte vaart. duurde nu erg lang, duur en vies op de boot.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Al Fresco

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Natuurzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand5 minuten lopen, 500 m, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Betaalde wifiGehele hotel