Camping Marina d'Erba Rossa

KinderhotelWeer vandaag23°16°
Camping Marina d'Erba Rossa
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Marina d'Erba Rossa voor je op een rij gezet:

58 reviews over Camping Marina d'Erba Rossa in het Nederlands

Met oudere kinderen

Wij zijn met de caravan vanaf camping rondinara gekomen boeken van te voren gaat niet dus op de gok aangekomen diversen plaatsen kunnen kiezen moet je wel vroeg zijn.(rond 10:00).

Mooie schaduw rijken plaatsen.

Wat een mooie camping alles erop en aan👌.

Direct aan zee mooi zwembad👌.

Helaas sanitair grootte min😡

Wc zijn erg verouderd en douche geeft koud water.🤮.

Dure camping met vies sanitair

Mirjam
1-8-2017

Wij zijn afgelopen week op deze camping geweest en het sanitair was echt heel vies. Overal haren, ongedierte en andere rommel (en slecht onderhouden). Ook de ruimte om af te wassen lag vol etensresten en werd nauwelijks schoongemaakt.

Het enige 'pluspunt' is de ligging, de omgeving is heel mooi. Maar als je naar deze omgeving wilt, dan adviseer ik om naar een andere camping te gaan.

Grégory LECOUTRE / Homair Vacances, responsable marketing, 23-7-2018
Bedankt voor uw opmerkingen. Wij betreuren het te zeerste dat u niet tevreden was over de staat van het sanitair tijdens uw verblijf. Ondanks het regelmatige onderhoud door onze schoonmaakdienst, hebben we soms te maken met onrespectvol gedrag van medegasten met betrekking tot de hygiëne van het collectieve sanitair op de camping. Wij dringen er dan ook zeer op aan hiervan direct melding te maken bij onze plaatselijke medewerkers. We stellen uw reactie zeer op prijs, en we zullen er alles aan doen om in het vervolg extra zorg aan de hygiëne te besteden. Met vriendelijke groet

Nooit meer

Edwin
31-7-2017

Erg grote camping, zwembad is te klein. Geheel erg massaal.

Wij hadden een zeer matige caravan van touroperator, ook nooit meer!

In de omgeving is ook weinig te doen. Corsica is mooi maar niet hier.....

Grégory LECOUTRE / Homair Vacances, responsable marketing, 23-7-2018
Bedankt voor uw opmerkingen. Het spijt ons dat uw verblijf niet geheel naar wens was. Marina d'Erba Rossa is inderdaad een grote camping, met als voordeel de vele faciliteiten. Het zwembad is niet groot, maar het strand ligt pal naast de camping. Er is een uitbreiding van het huidige zwembad gepland. De omgeving van Marina d'Erba Rossa is misschien niet de meest spectaculaire van Corsica, maar de lange zandstranden maken deze streek wel erg kindvriendelijk. Met vriendelijke groet

Neckermann Reizen

Keurig nette camping aan zee. Waren met een kindje van 4 jaar en een baby van 10 maanden en hebben een mobil-home via TO geboekt. Camping is heel verzorgd, veel bloemen en leuk dat ze een soort mini-dierentuin hebben met struisvogels, walibi's, lama's etc.

Helaas viel deze camping ons erg tegen. Er is één speeltuin, welk je pas na 17 uur in mag. Daarvoor is het een kinderdagverblijf, die je tegen betaling kunt gebruiken. Tussen 9 en 17 is het niet toegestaan voor ouders om het terrein op te komen. Ons zoontje kon niet begrijpen, waarom de anderen kinderen er wel mochten spelen en hij niet.

Zwembad is vanaf 1.20 diep, dus voor kleine kinderen ook niet echt leuk om te spelen. Strand daarentegen is wel erg leuk, al loopt het snel af.

Kinderanimatie is vanaf 20.45 's avonds. animatie in de avond loopt tot 24.00 door. Voordeel is, dat je 24 uur per dag van het terrein af kunt met je auto, dit ivm een eventuele vroegere Ferry.

Je kunt één uur gratis internet bij de bar krijgen, maar alleen tussen 8 uur in de ochtend en 20 uur 's avonds.

Mooie luxe camping met royale plaatsen , schaduw

Dhr. H Tijhuis
2-5-2016

We houden van zee en bergen en op Corsica ligt dat dicht bij elkaar !!!

Wij ondervonden geen nadelen , alles perfect .

Mooie camping , vies sanitair

A. Meijer
15-10-2015

De camping ziet er mooi uit. Het sanitairgebouw is ook prima, maar alles is vies. De plaatsen op de camping zijn voldoende groot voor een auto met caravan. Ook is de camping mooi gelegen

aan het strand met een mooi zwembad. Toen wij kwamen had het het de dag daarvoor geregend en was de grond drassig en waren er veel muggen. Voor ons geen camping om terug te komen.

Redelijke camping

Danielle
19-9-2015

Wij hebben 2 dagen op deze camping gestaan. Echt een familie camping, met dierenparkje, animatie etc. Toiletten wat verouderd en werden niet goed schoon gemaakt. Maar voor Franse begrippen een redelijke camping. Wij vonden deze kant van het eiland iets minder mooi. Bastia is een heel leuk stadje, porto vecchio viel ons tegen. Bonifacio is super mooi om te bezoeken!

prachtig eiland en mooie camping

m verhoeven
19-8-2015

camping is goed verzorgd. mooie schone caravan met alles erop en eraan. auto naast de caravan maar ook veel parkeergelegenheid op het park zelf. zee adembenemend, 26 gr en helder blauw. heel veel te doen in de omgeving, stranden met prachtige baaien, steden, bergen, watervallen en bergmeertjes. fantastische vakantie. 35 graden elke dag. koelt s nachts weinig af.veel animatie maar alles in frans. voor nederlandse kinderen weinig aansluiting. onze jongens spelen met elkaar dus wij hebben er geen erg in gehad.

boot vaart bastia-genua niet aan te raden. beter via Livorno de korte vaart. duurde nu erg lang, duur en vies op de boot.

Voor ons niet meer deze camping

Claire
17-8-2015

Het sanitair was vreselijk. Nog nooit zo erg gezien. Erg verouderd en schoonmaken gebeurt met de waterslang. Niet schoon dus. Verder geen aparte wc's voor heren waardoor er regelmatig op de wc bril werd geplast.

Het zwembad was klein voor de hoeveelheid mensen en het water was troebel met heel veel haren erin.

De animatie was gericht op Fransen, maar vonden wij niet erg.

We hadden wel heel erg veel last van muggen. Een tip als je hier gaat kamperen is om een zeil boven de kampeerplaats te spannen. Er komt heel veel viezigheid van de bomen onder meer door boomluis.

Er was vooral veel Franse jeugd op de camping (wel met ouders).

Vanuit de camping veel uitstapjes gemaakt maar 17 dagen op deze camping vonden wij achteraf te lang. We hadden graag nog op een andere plaats van het eiland gezeten om meer te kunnen zien.

Corsica is wel een prachtig eiland en we gaan zeker nog terug, maar niet meer naar deze camping.

Nooit meer

Marcia
16-2-2015

Dit is een hele mooie camping, maar de eigenaar zelf vond ik heel onvriendelijk, Hij deed niet de moeite om je te helpen als je geen Frans of Italiaans sprak,

En omdat we met onze tent dicht in de buurt van de plaza hadden hadden we veel overlast van de nacht animatie.

Dit vonden we erg jammer.. Dus voor ons niet meer.

Corisca zelf is wel een eiland waar we graag terug naar toe gaan op vakantie.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Marina d'Erba Rossa in Ghisonaccia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Marina d'Erba Rossa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.