7.1GoedScore uit 15 reviews

• Sportfaciliteiten

Wat zeggen bezoekers over

Marina d Oru

7.1GoedScore uit 15 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

15 reviews

Leuk familievakantiepark
Door Dirk Covent op 31-08-2014
Gereisd met jonge kinderen

Een toffe vakantie gehad op Corsica. We gingen er heen laatste week Augustus 2014. Ideaal van weer en met toch wel heel wat varwachtingen want Corsica leek ons een topbestemming. Het onthaal was vriendelijk en we werden naar onze accomodatie gebracht. Het is een typisch vakantiepark met een goede ligging, direct aan het zandstrand. De huisjes zijn sober ingericht en het meubilair is wel eens aan een opfrisbeurt toe. We zaten in een nog niet gerenoveerde vakantiewoning maar toch was alles bij aankomst proper en net. Er was ook een ruim overdekt terras aan ons huisje (gelijkvloers). Minpuntje was het gelud van de bovenburen, bv bij doorspoelen van het toilet (er was nog een vakantiewoning boven de onze). De animatie voor de kinderen, jongeren was zeker in orde. Er was dagelijks van alles te doen (strandvoetbal, minigolf, beachvolley, ..) onze dochters van 10 en 12 hebben zich goed geamuseerd. Het animatieteam was zeer enthousiast en vriendelijk. Ook s'avond was er van alles te beleven.

aan renovatie toe
Door jacqueline op 30-07-2012
Gereisd met jonge kinderen

prima gelegen, maar huisje was erg vies en onvolledig ingericht. Horren zouden fijn zijn geweest, stofzuiger was ook niet aanwezig. Sanitair zeer marginaal. Huisje rook naar hond/kat. Afzuigkap blies etensluchten rechtstreeks de keukenkastjes in. Pleisterwerk bladderde van de muren. Park werd matig onderhouden. Animatieteam uitgeblust/ongemotiveerd. "badmeester" was alleen met zijn vriendinnetjes bezig, hield totaal geen toezicht. Prijs veel te hoog voor wat geboden werd.

Nichts für Ruhesuchende
Door Tom op 29-01-2012
Gereisd met jonge kinderen

Insgesamt eine sehr schöne Anlage mit vielen Grünflächen und direkt an einem wunderbaren Strand. Aber: Der Lärm der Outdoor-Disco (jeden Tag bis 6 h morgens) war in unserem Bungalow fast unerträglich, obwohl es gut 600 Meter davon entfernt war. An Schlaf war in der ersten Woche nicht zu denken. Das Fenster konnte man nicht schliessen, da bei der Hitze und ohne Klimaanlage daran nicht zu denken war. Auf Anfrage an der Rezeption, was man dagegen tun könnte, riet man uns allen Ernstes, die Polizei zu kontaktieren! Die Animation in italienisch und französisch (obwohl rund 50% Schweizer/Deutsche/Östereicher) begann teilweise schon am Nachmittag und war nervig und niveaulos. Im Kinderclub malten unsere Kinder hauptsächlich vorgemalte Spiderman-Bilder aus. Also, nie mehr mit drei kleinen Kinder dort hin!

mooi park, goede uitvalsbasis
Door . op 21-06-2011
Gereisd met partner

Goede ligging dit park aan de oostkust:het strand en een mooi zwembad voor je neus; in een mum van tijd zitje in de bergen. Het park was goed onderhouden en de huisjes schoon. We vonden de accomodatie aan de kleine kant. Vanwege een meegebrachte rolstoel zaten we met z'n tweeen in een 4 pers huisje, maar we waren blij niet met meer te zijn. Als je in de buurt van restaurant zit, is het entertainment duidelijk hoorbaar; we hebben ons er niet aan gestoord: om half twaalf (voor seizoen) hield het op.

Een ruim, groen en gezellig park
Door Tries op 19-07-2010
Gereisd met jonge kinderen

Het park is ruim opgezet, groen, goed onderhouden en gezellig. Twee aparte zwembaden, waarvan een voor de kleineren die lekker beschut is met palmbomen en uitzicht op fijn strand. De zee is heerlijk en niet diep. Het amusement voor kinderen start om 21.00 en is erg leuk voor ze. Het terras is niet erg uitnodigend, maar wel gezellig druk. Het entertainment voor volwassenen duurt tot half een en was ins ons huisje goed hoorbaar. Het huisje (6-persoons type B) was lekker ruim met twee badkamers en een wasmachine en vaatwasmachine. Ons terrras lag lekker beschut en ervoor ruim grasveld met veel bomen, dus schaduw. Wij misten alleen airco omdat het erg warm was en een waterkoker. Verder echt een aanrader voor jonge gezinnen, ook vanwege de ligging. Genoeg te doen qua cultuur, natuur, stranden, wandelingen, beekjes, stadjes bezoeken. Wij willen de volgende keer de westkust proberen. Hou er rekening mee dat er geen snelwegen zijn.

Motorradurlaub, optimale Ausgangsposition
Door Motorradfreunde op 06-07-2010
Gereisd met vrienden

Die Anlage ist sehr schön und gepflegt. Da wir als Motorradfahrer den ganzen Tag unterwegs waren, bekamen wir den Ablauf nicht mit. Morgens holten wir uns im kleinen Supermarkt frische Croissant (0,90€/p.St.) Die Preise sind absolut i.O. und gingen dann zur Bar/Restaurant, um dort unseren Cappuccino zu trinken. Unser Bungalow (6/7Personen) war groß, die Schlafzimmer angemessen. Es gibt nur 2 schmale Schränke im Zimmer, um Kleidung reinzulegen, aber man kann nichts hängen. Schwach!! Die Matratzen waren prima und die Bettwäsche und Handtücher sauber. Wir waren zu 6. im Haus, das Bad oben ist sehr klein und es hat kein Fenster, man musste zum Duschen die Türe offen lassen.... Unser Bungalow war etwas weiter vom Strand weg, was abends von Vorteil war, da die Animation und die Musik sehr laut sind. Bis ca. 24.00 Uhr. Meer glasklar und Strand sauber. Das Restaurant ausserhalb der Anlage (Rib Alta) ist super gut, Preis/Leistung ok. In der Anlage (Restaurant) Pizzen sind gut.

Info

Route de la Mer, F-20240

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.