Géén boekingskosten

Camping Arinella Bianca

FrankrijkCorsicaGhisonaccia

We hebben de beste aanbieders voor Camping Arinella Bianca voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 86 reviews

• 8Waardering

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Camping Arinella Bianca is een grote camping met ruime en schaduwrijke plaatsen. Voor een goede maaltijd hoef je de camping niet te verlaten. Er zijn twee zwembaden waarvan één alleen voor volwassen. Voor de kids is er een speeltuin. Arinella Bianca ligt op Corsica, je hebt uitzicht op de bergen. Gelegen direct aan het strand.

86 Reviews over Arinella Bianca

• 8Rob13-07-2020

Jammer dat er geen fitnessruimte is. We missen de leuke parasols op het strand.

• 5Melanie12-08-2018

Geen 5 * waardig, veel te duur!

We hebben hier 2 nachten gestaan. Zwembad was heerlijk, ligging aan zee ook, maar geen snorkelmogelijkheden bij de camping. Sanitair is sterk verouderd en verre van schoon. Campingplaats was grotendeels mul zand en veel vliegen en muggen. In de avond muziek en dans, moet je van houden. Veeeeeel te duur!!!! €133 per nacht!!!

• 5Staat v/h sanitair
  • 6Esther19-08-2017

Geen camping voor ons

We hebben 2 nachten op deze camping gestaan met onze camper. Onze plaats was erg stoffig en het rook er muffig. Ontzettend drukke camping en heel veel animatie. Strand is mooi. Op de plaats last van veel muggen. Veel te dure camping!

• 7Staat v/h sanitair
  • 10Ruud12-08-2017

Fantastische camping

Grote plaatsen, mooi en goed onderhouden toiletgebouw en heeeeeeeel vriendelijk personeel. Restaurant verdient een Michelin ster. Ruime keus en altijd smakelijk. Camping ligt aan een prachtig stand met uitzicht op de bergen ( Col de Bavella ). Strand wordt vaak onderhouden. Verhuuraccomodaties hebben wij geen ervaring mee maar het hele park ziet er geweldig uit. Op 2 plaatsen mooie zwembaden voor jong en oud.

• 9Anneke06-08-2017

Fantastische camping

Mooie camping, direct aan het strand. Wij waren hier in juni, vrij rustig, maar gezellig.Wellness zwembad is heerlijk. Fijn strand, maar geen ligbedjes.

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Marc Kemps05-08-2017

Fantastische camping

Alles aanwezig, voor ieder wat wils

• 9Staat v/h sanitair
  • 10Corine26-06-2017

Camping au top nous reviendrons aucune arnaque

Tres bon emplacement très bon restaurant personnels très present les animations super la balmeo piscine et plage très propre ainsi que les douches et wc nous recommandons a100 p 100 acheter sur vente privée et aucune arnaque ont reviendra à tres bientôt

• 9Ruud16-09-2016

Uitzonderlijk goed.

Op camping Arienella Bianaca is het gewoon erg goed toeven. Grote campingplaatsen, prima sanitair en niet te vergeten super personeel. Deze schaduwrijke camping ligt direct aan het strand aan de oostzijde van het prachtige eiland Corsica. Voor uitstapjes Ben je zo in de bergen waar je heerlijk kunt wandelen. Ook een bezoek aan steden zoals Porto Vecchio, Bonifatio en niet te vergeten de oude woonplaats van Napoleon Bonaparte, Corte zijn zeker een bezoekje waard. De camping heeft voor de jongere als ook voor de oudere animatie. Mooie shows waar goed geselecteerde artiesten hun best doen. Ook het restaurant is aan te bevelen. Kortom, breng je een bezoek aan Corsica, ga dan zeker eens een kijkje nemen op deze camping.

• 9Eetgelegenheden
  • 7Janine09-09-2016

Mooie camping maar niet voor je rust

2 weken geweest. Huisje rêve bleu was prima met een groot terras,airco en heerlijke douche. Ligging prima totdat de animatie begint s morgens om 10 en s avonds na 20 uur. Gedaan met de rust. Zeker s morgens moet dat zo luidruchtig die muziek? Ipv rustig op je terras snel wegwezen. Zwembad voor tieners erg klein en geen glijbanen of andere dingen. En dan de wifi. Niets gratis. €10 500 mb. Ook niet overal bereik. Echt slecht in deze moderne tijd waar dit toch echt een must is. Camping prima uitvalsbasis naar prachtige natuur en stranden in t zuiden. Fantatische verborgen watervalletjes waar t nog niet overloopt van toeristen. La trou du diable, duivelsgat.... Alleen het blijft frankrijk. Voor ons niet meer. Wat kunnen mensen toch arrogant zijn. Niet iedereen natuurlijk. Corsica is verder erg duur tov italië, nederland e.d.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 4No Name26-08-2016

Never ever nooit meer

De camping is -in onze ogen- alles wat een echte Corsicaan zal tegenstaan. Luidruchtig, druk, uiterlijk vertoon, commercieel, voor onze kids geen fijne -en veel te volle- zwembaden, en dat allemaal voor 95 euro per nacht! We hebben het er amper 10 uur uitgehouden (incl de nacht) en zijn met het krieken van de dag vertrokken. Veel wespen en sanitair is matig. Als je van volgepropte centerparcs houdt is het misschien een match, als je van Corsica en zijn cultuur houdt -naar ons idee- niet. Voor ons no more.

• 4Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar