Camping Arinella Bianca

Camping Arinella Bianca
7,7

Omschrijving
Camping Arinella Bianca is een grote camping met ruime en schaduwrijke plaatsen. Voor een goede maaltijd hoef je de camping niet te verlaten. Er zijn twee zwembaden waarvan één alleen voor volwassen. Voor de kids is er een speeltuin. Arinella Bianca ligt op Corsica, je hebt uitzicht op de bergen. Gelegen direct aan het strand.

55 reviews over Camping Arinella Bianca in het Nederlands

Geen 5 * waardig, veel te duur!

Melanie,
12-8-2018

We hebben hier 2 nachten gestaan. Zwembad was heerlijk, ligging aan zee ook, maar geen snorkelmogelijkheden bij de camping. Sanitair is sterk verouderd en verre van schoon. Campingplaats was grotendeels mul zand en veel vliegen en muggen.

In de avond muziek en dans, moet je van houden. Veeeeeel te duur!!!! €133 per nacht!!!

Geen camping voor ons

Esther,
19-8-2017

We hebben 2 nachten op deze camping gestaan met onze camper. Onze plaats was erg stoffig en het rook er muffig. Ontzettend drukke camping en heel veel animatie. Strand is mooi. Op de plaats last van veel muggen. Veel te dure camping!

Ruud,
12-8-2017

Grote plaatsen, mooi en goed onderhouden toiletgebouw en heeeeeeeel vriendelijk personeel. Restaurant verdient een Michelin ster. Ruime keus en altijd smakelijk.

Camping ligt aan een prachtig stand met uitzicht op de bergen ( Col de Bavella ). Strand wordt vaak onderhouden. Verhuuraccomodaties hebben wij geen ervaring mee maar het hele park ziet er geweldig uit. Op 2 plaatsen mooie zwembaden voor jong en oud.

Anneke,
6-8-2017

Mooie camping, direct aan het strand. Wij waren hier in juni, vrij rustig, maar gezellig.Wellness zwembad is heerlijk. Fijn strand, maar geen ligbedjes.

Marc Kemps,
5-8-2017

Alles aanwezig, voor ieder wat wils

Uitzonderlijk goed.

Ruud
16-9-2016

Op camping Arienella Bianaca is het gewoon erg goed toeven. Grote campingplaatsen, prima sanitair en niet te vergeten super personeel. Deze schaduwrijke camping ligt direct aan het strand aan de oostzijde van het prachtige eiland Corsica. Voor uitstapjes Ben je zo in de bergen waar je heerlijk kunt wandelen. Ook een bezoek aan steden zoals Porto Vecchio, Bonifatio en niet te vergeten de oude woonplaats van Napoleon Bonaparte, Corte zijn zeker een bezoekje waard. De camping heeft voor de jongere als ook voor de oudere animatie. Mooie shows waar goed geselecteerde artiesten hun best doen. Ook het restaurant is aan te bevelen. Kortom, breng je een bezoek aan Corsica, ga dan zeker eens een kijkje nemen op deze camping.

Mooie camping maar niet voor je rust

Janine
9-9-2016

2 weken geweest. Huisje rêve bleu was prima met een groot terras,airco en heerlijke douche. Ligging prima totdat de animatie begint s morgens om 10 en s avonds na 20 uur. Gedaan met de rust. Zeker s morgens moet dat zo luidruchtig die muziek? Ipv rustig op je terras snel wegwezen.

Zwembad voor tieners erg klein en geen glijbanen of andere dingen. En dan de wifi. Niets gratis. €10 500 mb. Ook niet overal bereik. Echt slecht in deze moderne tijd waar dit toch echt een must is.

Camping prima uitvalsbasis naar prachtige natuur en stranden in t zuiden. Fantatische verborgen watervalletjes waar t nog niet overloopt van toeristen. La trou du diable, duivelsgat....

Alleen het blijft frankrijk. Voor ons niet meer. Wat kunnen mensen toch arrogant zijn. Niet iedereen natuurlijk.

Corsica is verder erg duur tov italië, nederland e.d.

Never ever nooit meer

No Name
26-8-2016

De camping is -in onze ogen- alles wat een echte Corsicaan zal tegenstaan. Luidruchtig, druk, uiterlijk vertoon, commercieel, voor onze kids geen fijne -en veel te volle- zwembaden, en dat allemaal voor 95 euro per nacht! We hebben het er amper 10 uur uitgehouden (incl de nacht) en zijn met het krieken van de dag vertrokken. Veel wespen en sanitair is matig. Als je van volgepropte centerparcs houdt is het misschien een match, als je van Corsica en zijn cultuur houdt -naar ons idee- niet. Voor ons no more.

Mooie grote en schaduwrijke kampeerplaatsen, sanitair wordt goed schoon gehouden en is voldoende. De huurfaciliteiten liggen gescheiden van de kampeerplaatsen. Goed en betaalbaar restaurant en iedere avond is er een wervelende show met hele goede dansers! Maar als je dat niet opzoekt, heb je er ook geen (geluids)overlast van. Twee zwembaden, waarvan één voor 18+. Beetje vreemd voor zo'n familiecamping. Strand is schoon, breed en voorzien van rieten parasols. Voor onze dochter van 11 was het een paradijsje!

Ruud Alberts
4-9-2015

Samen met mijn vrouw en caravan 4 weken verbleven op deze prachtige camping met zijn ruime plaatsen, schaduwrijke plekken en in directe omgeving een schitterende natuur. Camping ligt aan zee met uitzicht op de bergen Col de Bavella.

We hebben een aantal aanbieders voor Arinella Bianca voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Arinella Bianca in Ghisonaccia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Arinella Bianca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.