Ghisonaccia

We hebben een aantal aanbieders voor Ghisonaccia voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Ghisonaccia voor je op een rij gezet:

Reviews over Ghisonaccia

Sanitair moet beter dan top camping nu ***

Oscar,
    3-8-2018

Wij zijn met de caravan vanaf camping rondinara gekomen boeken van te voren gaat niet dus op de gok aangekomen diversen plaatsen kunnen kiezen moet je wel vroeg zijn.(rond 10:00).

Mooie schaduw rijken plaatsen.

Wat een mooie camping alles erop en aan👌.

Direct aan zee mooi zwembad👌.

Helaas sanitair grootte min😡

Wc zijn erg verouderd en douche geeft koud water.🤮.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Groot vakantiepark aan de kust, keurig aangelegd

Marjan,
    25-8-2017

Het park bestaat uit twee delen, een deel dicht bij de zee en een deel dat volgens mij vrij nieuw is en dmv een weg gescheiden is van de rest van het park. Je kunt via een tunnel onder de weg door lopen, naar het strand is het dan tien minuten lopen. Voordeel is dat je geen last hebt van de animatie als je op dit deel van het park verblijft. Wij hadden een mooie nieuwe stacaravan, met airco en die hebben we zeker nodig gehad, ook ' s nachts. Er is geen supermarkt op dit park. De Spar is vijf minuten rijden, maar daar hebben ze de prijzen aardig omhoog gedaan voor de toeristen. Iets verder rijden en dan heb je een hele grote Casino. Je kunt ' s ochtends wel croissants en baquettes halen bij de bar.

Strand is vrij druk, je ligt aardig dicht bij elkaar. Strandstoelen zijn altijd bezet. Bar en restaurant van de camping zijn prima! Vriendelijke personeel en goed eten en drinken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk vakantiepark aan de oostkust van Corsica

NVDB,
    9-8-2017

Ontvangst was heel vriendelijk, we konden om 12 uur al in het huisje. De huisjes zijn heel mooi, schoon en compleet. Wij zaten op het tweede gedeelte in huisje 228. Ca 5 min lopen naar het strand / zwembad / restaurant. Fijn zandstrand met genoeg plek. Het restaurant is van goede kwaliteit en niet duur. Het zwembad is mooi, maar niet groot. Er was animatie voor de kinderen, maar wel in frans. Eigenlijk geen negatieve opmerkingen. Het ligt net buiten Ghisonaccia, waar niet veel te beleven valt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Camping niet ingericht voor kleine kinderen

M.,
    9-7-2017

Keurig nette camping aan zee. Waren met een kindje van 4 jaar en een baby van 10 maanden en hebben een mobil-home via TO geboekt. Camping is heel verzorgd, veel bloemen en leuk dat ze een soort mini-dierentuin hebben met struisvogels, walibi's, lama's etc.

Helaas viel deze camping ons erg tegen. Er is één speeltuin, welk je pas na 17 uur in mag. Daarvoor is het een kinderdagverblijf, die je tegen betaling kunt gebruiken. Tussen 9 en 17 is het niet toegestaan voor ouders om het terrein op te komen. Ons zoontje kon niet begrijpen, waarom de anderen kinderen er wel mochten spelen en hij niet.

Zwembad is vanaf 1.20 diep, dus voor kleine kinderen ook niet echt leuk om te spelen. Strand daarentegen is wel erg leuk, al loopt het snel af.

Kinderanimatie is vanaf 20.45 's avonds. animatie in de avond loopt tot 24.00 door. Voordeel is, dat je 24 uur per dag van het terrein af kunt met je auto, dit ivm een eventuele vroegere Ferry.

Je kunt één uur gratis internet bij de bar krijgen, maar alleen tussen 8 uur in de ochtend en 20 uur 's avonds.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Mooie luxe camping met royale plaatsen , schaduw

Dhr. H Tijhuis,
    2-5-2016

We houden van zee en bergen en op Corsica ligt dat dicht bij elkaar !!!

Wij ondervonden geen nadelen , alles perfect .

Gereisd met partner in mei 2014