Kleine hotelsWeer vandaag14°9°
Hotel A Casa di Maria Cicilia

We hebben een aantal aanbieders voor A Casa di Maria Cicilia voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel A Casa di Maria Cicilia in het Nederlands

We waren door de regen in Solenzara (20 km zuidelijker) op naar hotel ipv een camping, maar daar was er geen goedkoper dan 110 €/nacht. Blijkt achteraf: hoe zuidelijker hoe duurder...

Hier dus terechtgekomen in mooi hotel, mooie kamers met aparte badkamer en apart toilet.

Gereisd met partner in juni 2014

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel A Casa di Maria Cicilia in Ghisonaccia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel A Casa di Maria Cicilia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.