Camping Ideal

Camping Ideal
5,3

Matig

1 review over Camping Ideal in het Nederlands

Mooie locatie maar treurige camping

Kees Roorda
1-8-2013

Eigenaar is gestopt met investeren na 1970 maar vangt wel graag prijzen anno 2013. Afgetrapte bende, niet werkend sanitair (verstopte wc's, gaten in wasbakken, beschimmelde muren, niet werkende kranen). Wel veel schaduw, dus geschikt als noodstop voor vakantiefietsers, andere trekkers.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ideal in Galéria , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ideal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.