Vakantiepark Résidence Serenamore

Vakantiepark Résidence Serenamore
8,2

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Serenamore voor je op een rij gezet:

36 reviews over Vakantiepark Résidence Serenamore in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Het uitzicht maakt veel goed!

Familie met kinderen
17-9-2012
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7

Villa gehuurd met 2 kleine kinderen, een week na het hoogseizoen.

Villa niet schoon! Eigenaren zijn vriendelijk maar je merkt dat het naseizoen is begonnen. Jammer, want ook wij vinden het leuk als er wat te doen is bij het zwembad, restaurant was niet open. Kleine gemelde mankementen aan het huis werden niet opgelost. Villa is heerlijk ruim met goede bedden, ruime keuken en super balkon. Goede antimuggen spray is vereist. Prima vakantieverblijf maar er moet gewerkt worden aan de puntjes op de i. Daar is het anders te duur voor!

zeer aangenaam vakantiepark

marise courant
30-8-2012
  • Onderkomen7

Vakantiepark Serenamore ligt prachtig tegen de berg aan bij plaatsje Favone met schitterend uitzicht op de Middelandse Zee met strand op hooguit 10 minuten lopen vanaf het mooie zwembad van het vakantiepark. Eigenaren mw. en dhr. Vendrig zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam, het personeel van het kleine restaurant bij het zwembad ook allervriendelijkst en eenvoudig, maar wel lekker eten.

De villa's zijn schitterend, de chalets beduidend kleiner en in zomer wel erg warm binnen, ondanks de 2 vens, maar afgezien daarvan was het er goed vertoeven, met een mooi terras en afhankelijk van welk chalet je hebt heb je naast je terras ook nog tuintje in de schaduw.

Niet schoon! Beetje jammer!

Mark
24-8-2012
  • Onderkomen4

Absoluut mooie vakantie gehad, maar chalet heeft hier niet aan bijgedragen.

Pro:

- Grootte viel (4p.) mee. Met 40gr. toch meest buiten.

- Wasmach. aanwezig.

- Genoeg druk / warm water.

- Eigenaren behulpzaam.

Con:

- Chalet vies. Alles zelf afgewassen. Op borden & aanrecht etensresten (kruimels!).

- Penetrante geur ijskast. Hele chalet stonk ernaar (schimmel?).

- Insecten. Plakhorren ramen los. Gevolg, lekgeprikt. Veel insecten, buiten eten zonder wespen geen optie.

- Bedden doorgelegen.

- Bedlinnen besteld, verwacht niet dat ik dit nog zelf erom moet doen.

- Alleen BBQ-en met gas, a €50(!) p/w.

- Geen wifi chalets, duur.

- Geen airco (geadverteerd), eigenlijk must in zomer.

- Afwerking chalet matig.

- Auto bijna verticaal omhoog. Kom niet met een 1.0.

Bedrag niet gering, dan verwacht je dit niet. Vele boetes handleiding wekken indruk dat schoonmaakster zo min mogelijk inspanning moet hoeven doen, en gasten vooral zelf moeten zorgen dat de volgende een schoon chalet aantreft.

Weer helemaal ok!

Linda
  • Onderkomen8

Voor de 2e keer in de villa. Het uitzicht en de rust zijn ook nu weer het toppunt. De villa had nu airco boven daar waren we blij mee want het was erg warm. Veel watersport activiteiten en dit keer ook de bergen in. Absoluut een topper ....wat een eiland. Het park zelf is rustig en ruim, de zwembadbedjes waren vernieuwd en we kregen leuke tips. De 2e maar zeker niet de laatste keer.

Zoals een vakantie hoort te zijn, perfect.

EricVanDenHuizen
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

een schitterende plek . vanaf het terras van ons chalet genoten wij van het uitzicht (zelfs het boek bleef onaangeroerd). Chalet was leuk ingericht, fris en modern, Een prima plek van waar je naar de mooiste stranden kunt gaan of heerlijk de bergen in. wij waren positief verrast over zoveel natuurschoon. aan het eind van de dag lekker bijkomen bij het zwembad

Mooi parkje maar weinig te doen

Mirjam
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Wij zijn hier één week geweest in een chalet. Het uitzicht is prachtig maar het chalet en het park zelf zijn erg basic. De slaapkamers zijn te klein. In de omgeving is van alles te doen maar vanuit het park wordt niets georganiseerd. Wel kun je info aanvragen bij de eigenaar.

Pluspunt: wasmachine in chalet.

Mooie lokatie, prima vakantie gehad

gerard pasterkamp
4-8-2012
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7

Deze zomervakantie hier 2 weken geweest in een chalet. Uitzicht is mooi en personeel is vriendelijk en behulpzaam. De ligging van de chalets kenmerkt zich door ruime privacy met veel ruimte om het chalet. Het chalet zelf is tamelijk eenvoudig. Een typische indeling van een chalet zoals je ook aangeboden krijgt op de campings, alleen hier is het niet op een camping maar een kleiner vakantiepark. Corsica is een prachtig eiland om vakantie te vieren, niet zozeer de chalets maar de ligging van dit vakantieparkje maken het een goede bestemming.

Ok, maar niet fantastisch!

Bergie
4-8-2012
  • Onderkomen7

Mooie ligging, maar verder erg basic. Geen airco en magnetron in de standaard huisjes. Huisjes zelf zijn prima. Bedden kunnen wel een upgrade gebruiken. De wegen op het park kunnen ook een upgrade gebruiken evenals het zwembad. Service in het restaurant is voor verbetering vatbaar: duidelijkheid over de openingstijden ontbreekt en de prijs/kwaliteit vh restaurant is onvoldoende. Broodjesservice is top.

We komen zeker terug!

E.Olsthoorn
28-7-2011
  • Onderkomen9

Heel fijn vakantie park, leuke chalet waar een min puntje aanzit en dat is het ontbreken van de airco! Super aardige beheerders (Marcel en Lilian) helpen je waar dat nodig is en zijn zeer betrokken!

Gezellig zwembad waar je altijd iets kan eten of drinken.(Eten kan verbeterd worden).

Iedereen die er werkt is zeer relax en heel aardig,ook voor de kinderen die het ontzettend naar hun zin hebben gehad.

Vlakbij zee en leuke dorpen en stranden. Wij komen zeker terug!

HEERLIJK!!!!

Andrew van Broekhoven
1-7-2011
  • Onderkomen9

Lang gezocht en dit fantastische plekje gevonden. Gezellig onthaal bij aankomst, villa is mooi, ruim en van alle nodige comfort voorzien. Prachtig uitzicht over de baai. Broodjesservice, eenvoudige kaart bij het restaurant. Kinderen hebben er van genoten en daarom wij ook. Goede lokatie om een groot deel van Corsica te verkennen. Verschillende baaien, wandeling door een rivier. Stadtbezoeken (oa. Bonifacio, Porto Vecchio) of gewoon heerlijk bij het zwembad blijven liggen. Heb gehoord dat de Chalets zijn opgeknapt en de villa's airco gekregen hebben. Wij hebben al weer geboekt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Résidence Serenamore in Favone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Résidence Serenamore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Résidence Serenamore scoort een 8.18 uit 10 op basis van 36 reviews.