Vakantiepark Résidence Serenamore **

Valk64
6-10-2012
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Een prachtige luxe grote schone villa, van alle gemakken voorzien, was voor 2 weken in Favone, of zoals de Corsicanen zeggen Foni, ons onderkomen. Vaatwasser, wasmachine, WiFi, schotel-tv met veel kanalen, goed uitgeruste keuken en badkamer, 2 wc's, 3 ruime slaapkamers, airco, horren, goede matrassen, veel privacy, prachtig terras. Wat kan ik zeggen...naast het mooie huis had de villa een prachtig uitzicht, erg vriendelijke behulpzame eigenaren, de sterren, krekels, ga zo maar door, die deze vakantie zeker heeft doen slagen. Het zijn juist al die dingen waardoor wij door ons drukke bestaan hier tot rust kwamen. Het klokje rond geslapen en wakker worden van… de stilte. Mn boeken eindelijk weer eens uitgelezen. Het uitzicht hebben we op schildersdoek vastgelegd. Aangezien we meer strandgasten zijn hebben we van het zwembad geen gebruik gemaakt. De patrons stonden klaar met adviezen en tips. Een aanrader oor iedereen die houdt van natuur, rust en authentieke sfeer.