Mooie ligging, maar niet goed onderhouden.

Vakantiepark Résidence Serenamore **

Bekijk alle reviews

Review geschreven door N.

Mooie ligging, maar niet goed onderhouden.

N.
24-7-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen4

Een leuk parkje met luxe villa's en een tiental chalets met een zwembad. Met uitzicht op zee.

Wij verbleven 1 week in een chalet dat niet schoon was met airco die veel lawaai maakt. De kookplaat begaf het 2 x tijdens het koken. De elektra was niet in orde. Na melding is hier wel direct oplossing voor gekomen. De koelkast stonk.

Wij vonden het parkje niet goed onderhouden. Leuk zwembad, maar het zwembadwater was te warm (niet verkoelend). In de bloembakken eromheen zaten dode planten. Niet onderhouden. Tafeltennis mogelijk.

Voor wifi (alleen bij het zwembad) betaal je 5 Euro per week p.p.

In de omgeving is voldoende te beleven. Strand op loopafstand en nog een mooi strand op 10 minuten rijden. Winkels op 15 minuten rijden.