Vakantiepark Résidence Serenamore

Vakantiepark Résidence Serenamore
8,2

• Activiteiten7,5
  • Onderkomen8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Serenamore voor je op een rij gezet:

36 reviews over Vakantiepark Résidence Serenamore in het Nederlands

• Activiteiten9
  • Onderkomen4

Een leuk parkje met luxe villa's en een tiental chalets met een zwembad. Met uitzicht op zee.

Wij verbleven 1 week in een chalet dat niet schoon was met airco die veel lawaai maakt. De kookplaat begaf het 2 x tijdens het koken. De elektra was niet in orde. Na melding is hier wel direct oplossing voor gekomen. De koelkast stonk.

Wij vonden het parkje niet goed onderhouden. Leuk zwembad, maar het zwembadwater was te warm (niet verkoelend). In de bloembakken eromheen zaten dode planten. Niet onderhouden. Tafeltennis mogelijk.

Voor wifi (alleen bij het zwembad) betaal je 5 Euro per week p.p.

In de omgeving is voldoende te beleven. Strand op loopafstand en nog een mooi strand op 10 minuten rijden. Winkels op 15 minuten rijden.

Geweldig park, mooie omgeving

hans hartman
30-12-2016
  • Onderkomen10

Dit is een mooi park met comfortabele villas, uitzicht op zee. In het seizoen zijn er restaurants bij het strand. Mooi wandelen naar Conca of langs allerlei stranden. Portovecchio en Bonifacio zijn gezellig voor een dagtrip. Vergeet de lokale soecialiteuten niet!

Oude reviews (archief)

Super park

Isa
8-1-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Serenamore is een top vakantiepark. De ligging is super, tegen de berg met mooi uitzicht over de baai van Favone. Op het park zelf zijn niet veel activiteiten te doen, maar er zijn veel activiteiten te doen in de nabijgelegen plaatsjes. Het weer op Corsica is vooral in de zomer heerlijk, lekker warm. Je bent veel buiten, de veranda's zijn hiervoor prima geschikt, met name die van de villa's. Eigenaren zijn erg vriendelijk. Veel andere gezinnen op het park, voor de kinderen ook gezellig.

Ontdek een prachtig eiland vanuit luxe verblijf

Joop en Wilma
3-12-2015
  • Onderkomen8

Accomodaties goed ingericht, prachtig zeezicht, fijn zwembad, heerlijke rust

en beheerders met erg goede info.

Geweldige tijd gehad daar. Fantastisch, de rust.

Fam. de Peffer
24-11-2015
  • Onderkomen10

We hebben genoten van het uitzicht op zee en de serene rust die er heerst. Geweldige plek ook om helemaal tot jezelf te komen.

Je moet wel een auto ter beschikking hebben als je iets van het eiland wil zien.

Aanrader!

Mark
24-11-2015
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Een geweldige locatie om heerlijk te genieten van al het moois dat Corsica te bieden heeft. Heerlijke tijd gehad!

Toplocatie

Houkje
24-8-2015
  • Activiteiten6
  • Onderkomen10

We hebben met kinderen en aanhang een topweek gehad in dit complex. Schitterend gelegen met een zeer behulpzame gastvrouw. De villa is van alle gemakken voorzien en ruim voldoende wat bijvoorbeeld bestek, glazen enz. betreft. Het terras/veranda is geweldig, al had er wat ons betreft iets meer schaduw m.n. 's morgens, geregeld mogen worden. Bedden prima, heerlijk koele kamers door de goed werkende airco. Aanwezigheid wasmachine erg praktisch. Favone is een prima uitvalsbasis voor wandelen, fietsen en bijvoorbeeld canyoning. Onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Dagje naar Bonifacio, Porto-Vecchio en de prachtige stranden: aanraders! Het zwembad op het complex is klein, maar verder prima. Jammer dat het strand voor mensen die iets minder ter been zijn, wel wat te ver lopen is.

Eindconclusie: toplocatie!

Fonomenaal!

Judith
28-9-2014
  • Onderkomen9

Wauhww ... wat hebben we een onbeschrijflijk mooie, bijzondere en onvergetelijke vakantie gehad! Wat is Serenamore een mooi park! Alle lof voor Marcel & Lilyan, de (Nederlandse) beheerders van het kleinschalige park, niets is ze teveel en ze zijn altijd bereikbaar! Wij voelden ons direct thuis; een warm welkom!! De villa's (volledig uitgerust met o.a. vaatwasser, wasmachine, airco's en onwijs groot terras met panorama uitzicht op zee!) zijn geweldig en het uitzicht is fenomenaal!! De Corsicaanse avond met buffet en live muziek is een echte aanrader!! Corsica & Serenamore heeft ons hart gestolen ... en voor het eerst in ons leven hebben we heimwee!!

Hopelijk tot snel lieve Lilyan, Marcel, Max & Thom!!

• Activiteiten4
  • Onderkomen9

Prachtige huizen op een kleinschalig vakantiepark. Veel privacy en mooi uitzicht op de baai van favone.

De huizen (villa) zijn goed uitgerust, wasmachine, vaatwasser etc.

Ook over de beheerders Marcel en Lilyan niets dan lof. Ze zijn goed te bereiken als je vragen hebt of iets nodig hebt en hebben goede tips om het eiland te verkennen.

Corsica is niet te beschrijven, zo mooi. Prachtige baaitjes, stadjes, ruig binnenland.

Als ik dan 1 minpunt moet noemen is dat de weg naar de huisjes op het park, deze is niet geasfalteerd en slipgevoelig.

Volgend jaar weer

Valk64
6-10-2012
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Een prachtige luxe grote schone villa, van alle gemakken voorzien, was voor 2 weken in Favone, of zoals de Corsicanen zeggen Foni, ons onderkomen. Vaatwasser, wasmachine, WiFi, schotel-tv met veel kanalen, goed uitgeruste keuken en badkamer, 2 wc's, 3 ruime slaapkamers, airco, horren, goede matrassen, veel privacy, prachtig terras. Wat kan ik zeggen...naast het mooie huis had de villa een prachtig uitzicht, erg vriendelijke behulpzame eigenaren, de sterren, krekels, ga zo maar door, die deze vakantie zeker heeft doen slagen. Het zijn juist al die dingen waardoor wij door ons drukke bestaan hier tot rust kwamen. Het klokje rond geslapen en wakker worden van… de stilte. Mn boeken eindelijk weer eens uitgelezen. Het uitzicht hebben we op schildersdoek vastgelegd. Aangezien we meer strandgasten zijn hebben we van het zwembad geen gebruik gemaakt. De patrons stonden klaar met adviezen en tips. Een aanrader oor iedereen die houdt van natuur, rust en authentieke sfeer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Résidence Serenamore in Favone, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Résidence Serenamore zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Résidence Serenamore scoort een 8.18 uit 10 op basis van 36 reviews.