Géén boekingskosten
FrankrijkCorsicaFavoneVakantieparken FavoneVakantiepark Résidence Serenamore

Vakantiepark Résidence Serenamore

FrankrijkCorsicaFavone

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Résidence Serenamore voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 34 reviews

Meer vakantiepark info

34 Reviews over Résidence Serenamore

• 5Mirjam05-08-2019

Teleurgesteld

Wij hebben 2 weken een luxe villa gehuurd bij Serenamore. Het uitzicht en het terras waren heel erg mooi. Verder is het echt geen villa, maar een luxe stacaravan. De keuken is compleet met afwasmachine, magnetron en koffie-apparaat. In het woongedeelte is er geen airco waardoor het binnen echt veel te warm wordt. En we wilden binnen eten vanwege de wespen. Verder maakt de airco in de slaapkamers teveel lawaai en zijn er een aantal dingen niet goed onderhouden. Er waren wat dingen kapot, het terras geeft splinters evenals het houten meubilair. De WiFi is dramatisch wat met drie pubers best wel een probleem is. Omgeving is prachtig en er zijn leuke dingen te doen. Het dorpje zelf heeft drie restaurants en een leuk strand, maar het wel een hele klim iedere keer. Je bent op de auto aangewezen en de weg op het park is een uitdaging. We hebben wel veel leuke tips gekregen wat we konden doen. De prijs kwaliteit verhouding is echter niet oke.

• 5Eetgelegenheden
    • 3Onderkomen
  • 6N.24-07-2017

Mooie ligging, maar niet goed onderhouden.

Een leuk parkje met luxe villa's en een tiental chalets met een zwembad. Met uitzicht op zee. Wij verbleven 1 week in een chalet dat niet schoon was met airco die veel lawaai maakt. De kookplaat begaf het 2 x tijdens het koken. De elektra was niet in orde. Na melding is hier wel direct oplossing voor gekomen. De koelkast stonk. Wij vonden het parkje niet goed onderhouden. Leuk zwembad, maar het zwembadwater was te warm (niet verkoelend). In de bloembakken eromheen zaten dode planten. Niet onderhouden. Tafeltennis mogelijk. Voor wifi (alleen bij het zwembad) betaal je 5 Euro per week p.p. In de omgeving is voldoende te beleven. Strand op loopafstand en nog een mooi strand op 10 minuten rijden. Winkels op 15 minuten rijden.

• 9Activiteiten
    • 4Onderkomen
  • 10hans hartman30-12-2016

Geweldig park, mooie omgeving

Dit is een mooi park met comfortabele villas, uitzicht op zee. In het seizoen zijn er restaurants bij het strand. Mooi wandelen naar Conca of langs allerlei stranden. Portovecchio en Bonifacio zijn gezellig voor een dagtrip. Vergeet de lokale soecialiteuten niet!

• 8Isa08-01-2016

Super park

Serenamore is een top vakantiepark. De ligging is super, tegen de berg met mooi uitzicht over de baai van Favone. Op het park zelf zijn niet veel activiteiten te doen, maar er zijn veel activiteiten te doen in de nabijgelegen plaatsjes. Het weer op Corsica is vooral in de zomer heerlijk, lekker warm. Je bent veel buiten, de veranda's zijn hiervoor prima geschikt, met name die van de villa's. Eigenaren zijn erg vriendelijk. Veel andere gezinnen op het park, voor de kinderen ook gezellig.

• 7Activiteiten
  • 9Joop en Wilma03-12-2015

Ontdek een prachtig eiland vanuit luxe verblijf

Accomodaties goed ingericht, prachtig zeezicht, fijn zwembad, heerlijke rust en beheerders met erg goede info.

• 8Onderkomen
  • 10Fam. de Peffer24-11-2015

Geweldige tijd gehad daar. Fantastisch, de rust.

We hebben genoten van het uitzicht op zee en de serene rust die er heerst. Geweldige plek ook om helemaal tot jezelf te komen.

Je moet wel een auto ter beschikking hebben als je iets van het eiland wil zien.

• 10Mark24-11-2015

Aanrader!

Een geweldige locatie om heerlijk te genieten van al het moois dat Corsica te bieden heeft. Heerlijke tijd gehad!

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Houkje24-08-2015

Toplocatie

We hebben met kinderen en aanhang een topweek gehad in dit complex. Schitterend gelegen met een zeer behulpzame gastvrouw. De villa is van alle gemakken voorzien en ruim voldoende wat bijvoorbeeld bestek, glazen enz. betreft. Het terras/veranda is geweldig, al had er wat ons betreft iets meer schaduw m.n. 's morgens, geregeld mogen worden. Bedden prima, heerlijk koele kamers door de goed werkende airco. Aanwezigheid wasmachine erg praktisch. Favone is een prima uitvalsbasis voor wandelen, fietsen en bijvoorbeeld canyoning. Onze kinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Dagje naar Bonifacio, Porto-Vecchio en de prachtige stranden: aanraders! Het zwembad op het complex is klein, maar verder prima. Jammer dat het strand voor mensen die iets minder ter been zijn, wel wat te ver lopen is. Eindconclusie: toplocatie!

• 6Activiteiten
  • 9Judith28-09-2014

Fonomenaal!

Wauhww ... wat hebben we een onbeschrijflijk mooie, bijzondere en onvergetelijke vakantie gehad! Wat is Serenamore een mooi park! Alle lof voor Marcel & Lilyan, de (Nederlandse) beheerders van het kleinschalige park, niets is ze teveel en ze zijn altijd bereikbaar! Wij voelden ons direct thuis; een warm welkom!! De villa's (volledig uitgerust met o.a. vaatwasser, wasmachine, airco's en onwijs groot terras met panorama uitzicht op zee!) zijn geweldig en het uitzicht is fenomenaal!! De Corsicaanse avond met buffet en live muziek is een echte aanrader!! Corsica & Serenamore heeft ons hart gestolen ... en voor het eerst in ons leven hebben we heimwee!! Hopelijk tot snel lieve Lilyan, Marcel, Max & Thom!!

• 9Eetgelegenheden
    • 9Onderkomen
  • 9plien09-02-2014

Twee jaar op rij een heerlijke vakantie gehad hier

Prachtige huizen op een kleinschalig vakantiepark. Veel privacy en mooi uitzicht op de baai van favone. De huizen (villa) zijn goed uitgerust, wasmachine, vaatwasser etc. Ook over de beheerders Marcel en Lilyan niets dan lof. Ze zijn goed te bereiken als je vragen hebt of iets nodig hebt en hebben goede tips om het eiland te verkennen. Corsica is niet te beschrijven, zo mooi. Prachtige baaitjes, stadjes, ruig binnenland. Als ik dan 1 minpunt moet noemen is dat de weg naar de huisjes op het park, deze is niet geasfalteerd en slipgevoelig.

• 4Activiteiten
    • 9Onderkomen