Camping U Sognu

2 reviews over Camping U Sognu in het Nederlands

prachtig gelegen

Tineke
4-9-2015

Mooi gelegen camping onder olijfbomen met een prachtig uitzicht op de citadel van Corte. Het is een eenvoudige camping met prima sanitair, schoon en heerlijk warme douches. Je kan er 's morgens brood kopenen andere ontbijt producten en 's avonds kan je er wel pizza eten. De camping is op loopafstand van Corte met alle winkeltjes een eetgelegenheden, daarvoor hoef je niet speciaal op de camping te zijn.

Gereisd met partner in augustus 2015

Goede camping vlakbij stad

Tim
30-6-2014

Kleine familiecamping te voet 10 minuten van de stad, want parkeren is in Corte niet altijd gemakkelijk. Sanitair verouderd, maar proper als je niet naar boven kijkt. Je kan op de camping brood en croissants kopen.

Gereisd met partner in juni 2014

• AdresStradadi a Restonica 20250
    (toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping U Sognu in Corte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping U Sognu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.