Camping Tuani

Camping Tuani

5,1

Matig

1 review over Camping Tuani in het Nederlands

slecht sanitair op schitterende locatie

marjolein
10-8-2010

Camping Tuani ligt heel erg mooi in de restonicakloof. De rivier met alle lekkere zwempoeltjes loopt dwars door de camping en na het wandelen dus heerlijk zwemmen en zonnen. De kloof is erg mooi. De camping zelf is er basic. weinig grote plekken, veel mensen blijven er kort dus veel afbreken en opbouwen van tenten. toen wij er waren waren er ook 4 kampen met jongeren. Het sanitair is heel slecht. Erg ver van de meeste plekken, echt heel vies, stinkend, geen warm water voor afwas. restaurant duur vergeleken bij rest Corte.

Toch zullen ze er geen klant door verliezen want het is er zo mooi en toch ook rustig ondanks de drukte. Wij hebben er heerlijke dagen gehad!personeel wel vriendelijke.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tuani in Corte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tuani zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.