trieste service, stoffig en smerig sanitair

Review geschreven door Saskia

trieste service, stoffig en smerig sanitair

Saskia,
4-8-2015

Overzicht van de + en - punten tijdens ons verblijf op deze camping:

+: Mooi ad rivier

+: Centraal in vallei, veel mogelijkheden voor wandelingen.

-: Eigenaresse spreekt alleen Frans

-: Bij diefstal van mn gsm uit de 'afgesloten' sanitairruimte waar allemaal telefoons lagen kreeg ik geen enkele hulp. 'zoek het uit' was het devies.

-: zeer stoffige camping. Je spullen kan je niet buiten luchten

-: tussen 22.00-08.00u moet stilte heersen. Juist dan wordt het restaurant bevoorraad, gas bijgevuld, brandoefeningen gedaan en komen lallende dorpsjongeren de rust verstoren. Trucks rijden met groot licht over de camping.

-: Er kwam een zigeunerfamilie op een niet-toegestane plaats naast ons staan. Toen we hulp vroegen ivm overlast van de kinderen die tijdens ons eten om de tent renden werd dit genegeerd. Wij moesten verkassen of vertrekken werd gemeld.

-: toiletten vaak verstopt en stront/urine overal. Uit de douches komt een kleine straal. Er is geen droge plek voor je schone kleding/handdoek.

Gereisd met partner in juli 2015