Camping Tuani

Camping Tuani

5.4Matig

Frankrijk, Corsica, Corte

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Tuani?

5.4Matig

• 3.5Staat v/h sanitair
  • 4.6Eetgelegenheden

Meer camping info
Tonen op kaart

12 reviews over Camping Tuani

• 5Broeksma22-05-2017

Prachtige ligging in de Restonica Vallei

Eenvoudige camping voor wandelaars en fietsers en zo. Aan de rivier en in ons geval heerlijk rustig. Te hete douches, niet erg fris[ mat over de tegels gelegd en alles valt erdoor dit i.v.b.m de inloop] wel toiletpapier aanwezig! Madame spreekt Frans en een beetje engels,.....type zoek het maar uit. 6 km van het stadje Corte

• 6Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in mei 2017

• 2Saskia04-08-2015

trieste service, stoffig en smerig sanitair

Overzicht van de + en - punten tijdens ons verblijf op deze camping: +: Mooi ad rivier +: Centraal in vallei, veel mogelijkheden voor wandelingen. -: Eigenaresse spreekt alleen Frans -: Bij diefstal van mn gsm uit de 'afgesloten' sanitairruimte waar allemaal telefoons lagen kreeg ik geen enkele hulp. 'zoek het uit' was het devies. -: zeer stoffige camping. Je spullen kan je niet buiten luchten -: tussen 22.00-08.00u moet stilte heersen. Juist dan wordt het restaurant bevoorraad, gas bijgevuld, brandoefeningen gedaan en komen lallende dorpsjongeren de rust verstoren. Trucks rijden met groot licht over de camping. -: Er kwam een zigeunerfamilie op een niet-toegestane plaats naast ons staan. Toen we hulp vroegen ivm overlast van de kinderen die tijdens ons eten om de tent renden werd dit genegeerd. Wij moesten verkassen of vertrekken werd gemeld. -: toiletten vaak verstopt en stront/urine overal. Uit de douches komt een kleine straal. Er is geen droge plek voor je schone kleding/handdoek.

• 2Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

• 6Gerda van Beek17-08-2013

Prachtig gelegen natuurcamping

Prachtig gelegen camping in de Restanicokloof. Echter: volstrekt ongeschikt voor caravans. De toegangsweg is te smal! Niet doen! Wij kwamen er per ongeluk en het was met caravan een angstig avontuur. De camping ligt fantastisch, mooier kan niet, midden in het smalle dal. Maar hij is echt veel te duur voor wat het biedt. Bovendien moet je de nota goed narekenen: er werd bij ons veel te veel berekend. We hadden eind mei nog wel alle ruimte.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2013

• 5kees roorda01-08-2013

mooi gelegen camping, bedroevend sanitair.

deze eigenaar dacht met de fantastische plek er al te zijn. Veel te veel gasten op te weinig sanitair. Vraagt ook te veel voor eten en zelfs voor t opladen van je mobiele bij de receptie vragen ze geld. Een onvoldoende voor op het op geld beluste management.

• 2Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in januari 2013

• 5marjolein10-08-2010

slecht sanitair op schitterende locatie

Camping Tuani ligt heel erg mooi in de restonicakloof. De rivier met alle lekkere zwempoeltjes loopt dwars door de camping en na het wandelen dus heerlijk zwemmen en zonnen. De kloof is erg mooi. De camping zelf is er basic. weinig grote plekken, veel mensen blijven er kort dus veel afbreken en opbouwen van tenten. toen wij er waren waren er ook 4 kampen met jongeren. Het sanitair is heel slecht. Erg ver van de meeste plekken, echt heel vies, stinkend, geen warm water voor afwas. restaurant duur vergeleken bij rest Corte. Toch zullen ze er geen klant door verliezen want het is er zo mooi en toch ook rustig ondanks de drukte. Wij hebben er heerlijke dagen gehad!personeel wel vriendelijke.

• 1Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

• 8Wendy23-07-2009

Prachtig gelegen camping

Camping Tuani is wat ons betreft de mooist gelegen camping in Corte en omgeving. Een goede uitvalsbasis voor wandelingen in het Restonicagebied. Naar Corte 10 min met de auto over een zeer smalle, bochtige weg. Vanaf de plaatsen met elektriciteit was het een eind lopen naar het sanitair. De staat van het sanitair viel tegen: oud en niet altijd schoon. Restaurant was ok. Personeel vriendelijk.

• 5Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden