Camping Tuani

12 reviews over Camping Tuani in het Nederlands

Prachtige ligging in de Restonica Vallei

Broeksma
22-5-2017

Eenvoudige camping voor wandelaars en fietsers en zo. Aan de rivier en in ons geval heerlijk rustig. Te hete douches, niet erg fris[ mat over de tegels gelegd en alles valt erdoor dit i.v.b.m de inloop] wel toiletpapier aanwezig!

Madame spreekt Frans en een beetje engels,.....type zoek het maar uit.

6 km van het stadje Corte

Génial !

Dubois
11-10-2015

Nous sommes partis en famille en juillet 2015 et il fut très bon,la dame de la réception était cordiale et nous a ensuite bien expliqué les différentes balades possibles avec des jeunes enfants.Les sanitaires avaient de l'eau chaude,du savon et du papier toilette et ils étaient relativement propres

le choix des emplacements est super,bord de rivière,au calme et reposant.

Le restaurant est sympa également,accueil normal,les meilleures pizzas que j'ai mangé au feu de bois,le matin pain et viennoiseries chaudes (attention d'y aller tôt il n'y en a pas forcément pour tout le monde).

Overzicht van de + en - punten tijdens ons verblijf op deze camping:

+: Mooi ad rivier

+: Centraal in vallei, veel mogelijkheden voor wandelingen.

-: Eigenaresse spreekt alleen Frans

-: Bij diefstal van mn gsm uit de 'afgesloten' sanitairruimte waar allemaal telefoons lagen kreeg ik geen enkele hulp. 'zoek het uit' was het devies.

-: zeer stoffige camping. Je spullen kan je niet buiten luchten

-: tussen 22.00-08.00u moet stilte heersen. Juist dan wordt het restaurant bevoorraad, gas bijgevuld, brandoefeningen gedaan en komen lallende dorpsjongeren de rust verstoren. Trucks rijden met groot licht over de camping.

-: Er kwam een zigeunerfamilie op een niet-toegestane plaats naast ons staan. Toen we hulp vroegen ivm overlast van de kinderen die tijdens ons eten om de tent renden werd dit genegeerd. Wij moesten verkassen of vertrekken werd gemeld.

-: toiletten vaak verstopt en stront/urine overal. Uit de douches komt een kleine straal. Er is geen droge plek voor je schone kleding/handdoek.

Prachtig gelegen natuurcamping

Gerda van Beek
17-8-2013

Prachtig gelegen camping in de Restanicokloof. Echter: volstrekt ongeschikt voor caravans. De toegangsweg is te smal! Niet doen! Wij kwamen er per ongeluk en het was met caravan een angstig avontuur. De camping ligt fantastisch, mooier kan niet, midden in het smalle dal. Maar hij is echt veel te duur voor wat het biedt. Bovendien moet je de nota goed narekenen: er werd bij ons veel te veel berekend. We hadden eind mei nog wel alle ruimte.

N'y allez pas

Richard C
2-8-2013

8 euros / pers pour aucune prestation, pas d'emplacement de prévus (90 sur le plan d'évacuation, plus de 110 en réel, allez poser votre quechua dans ce capharnaüm, bonne chance !

Camping très sale, poubelles juste ramassées, tout ce qui est autour par terre ne l'est pas (tampon hygiénique, coton tige...)

Douches trop petites, sales, pas de paternes, glacées

Pas de néon pour faire la vaisselle

Accueil déplorable (de toute façon les gérant s'en foutent, si vous n'êtes pas content, 25 personnes attendent derrière vous !!!)

A Porto Veccio nous avons payer 1,80 de plus pour un 4* 2 piscines, de l'eau chaude, des toilettes et douches hyper propre...

Alors certes, le lieu est magnifique, mais nous le payons CHEREMENT !

Alors, si vous avez lu jusque là, N'Y ALLEZ PAS et faites le savoir, ça nous aurait servi, merci

Cordialement

mooi gelegen camping, bedroevend sanitair.

kees roorda
1-8-2013

deze eigenaar dacht met de fantastische plek er al te zijn. Veel te veel gasten op te weinig sanitair. Vraagt ook te veel voor eten en zelfs voor t opladen van je mobiele bij de receptie vragen ze geld. Een onvoldoende voor op het op geld beluste management.

troppo caro e personale poco gentile

Stefania
29-7-2013

Il campeggio si trova in riva al fiume, il posto è molto bello ma il personale è poco gentile, i prezzi sono alti e ci sono pochi servizi per le persone che accoglie.

Cadre exeptionnel !

Pinpin
22-7-2012

Le camping est incroyablement bien situé ! Il est placé sur les rives des gorges de la Restonica. Quel bonheur de se réveiller le matin et d'aller patauger dans cette eau pure et turquoise. De plus le camping est en plein dans une foret de pins, donc très ombragé.

Nous avons vraiment adoré le cadre. C'est le meilleur camping que nous avons fait en Corse.

Par contre les sanitaires n'ont rien d’exceptionnelles... sans être crade non plus. Et le restaurant est très cher !

Voila si vous voulez un camping "nature" c'est vraiment le top du top.

Pour résumer : Le cadre est vraiment exceptionnel mais les infrastructures ne sortent pas de l'ordinaire.

Camping "Ok", Restaurant "No Ok"

Tres para cinco...
26-8-2011

Hemos pasado 5 días en el Valle de Restonica, el paraje es muy bonito.

Con respecto al camping, decir que es agradable por su ubicación.

Sobre la calidad-precio, creo que deberían cobrar algo menos, por el poco gasto que lleva su mantenimiento.

El estado de los sanitarios debería de ser mejor.

El Restaurant- Pizzería es agradable, la comida es buena, sólo el trato debe mejorar..., el responsable de atender las mesas necesita formación de como tratar a la clientela.

slecht sanitair op schitterende locatie

marjolein
10-8-2010

Camping Tuani ligt heel erg mooi in de restonicakloof. De rivier met alle lekkere zwempoeltjes loopt dwars door de camping en na het wandelen dus heerlijk zwemmen en zonnen. De kloof is erg mooi. De camping zelf is er basic. weinig grote plekken, veel mensen blijven er kort dus veel afbreken en opbouwen van tenten. toen wij er waren waren er ook 4 kampen met jongeren. Het sanitair is heel slecht. Erg ver van de meeste plekken, echt heel vies, stinkend, geen warm water voor afwas. restaurant duur vergeleken bij rest Corte.

Toch zullen ze er geen klant door verliezen want het is er zo mooi en toch ook rustig ondanks de drukte. Wij hebben er heerlijke dagen gehad!personeel wel vriendelijke.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tuani in Corte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tuani zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Tuani scoort een 5.19 uit 10 op basis van 12 reviews.