Kleine hotelsWeer vandaag10°7°
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Les Jardins De La Glaciere voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Les Jardins De La Glaciere in het Nederlands

Prachtig

Houkje
24-8-2015

Het hotel ziet er prachtig uit en het ligt erg mooi in het Restonicadal. De weg er heen is erg smal en druk. Restaurants, behalve de wat beperkte Auberge, zijn niet echt op loopafstand. Er is maar weinig parkeerruimte, vergt veel stuurmanskunst... De receptie is vriendelijk en spreekt goed Engels. De kamer is mooi ingericht en ruim met airco. Naast het hotel is een heerlijk zwembad met jacuzzi, maar daarnaast kun je een koel bad nemen in de rivier naast het hotel. Ook een verblijf in de mooie, schaduwrijke tuin met veel zitjes is heerlijk. Het ontbijt, dat je kunt eten naast de rivier (idyllisch!) is goed en gevarieerd.

Gereisd met partner in augustus 2015

Prachtig gelegen langs de Restonica

patrick_rosiers
19-7-2011

Dit hotel is gelegen langs de Restonica rivier. Van hieruit kun je deze beschermde vallei makkelijk bezoeken. Het hotel beschikt over een zwembad,jacuzzi, schaduwrijke tuin, lift en 2 ingangen. Eén op de gelijkvloerse verdieping thv de krappe parking en één op de derde verdieping, langs de straatkant. Een troef van het hotel is de toegang tot de rivier waarin het zalig vertoeven is in het frisse bergwater.De kamers beschikken over een airco, hoewel op onze kamer deze niet goed werkte. De matrassen op onze kamer waren voor ons te zacht.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Dit hotel werd rechtstreeks via internet geboekt, dit is correct verlopen. Het ontbijt (tot 10u30) is ruim voorzien van plaatselijke producten. Dit kan zowel verbruikt worden in het restaurant of op het terras. Dit hotel kun je zonder probleem boeken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Prachtige ligging

marije
3-7-2011

Het hotel ligt prachtig aan de rivier. Mooie tuin en zwembad waar je heerlijk kan relaxen. Het is 20 minuten lopen naar Corte centrum. Kamers zijn ruim maar niet erg gezellig. Ontbijt is prima.

Gereisd met partner in juni 2011

D-reizen

De rust spreekt voor zichzelf

marc van miegroet
27-7-2009

Zeer verzorgd hotel in de vallei van Restonica.mooi zwembad mooie tuin en een uitgesproken rust.Genoeg parkeermogelijkheid aan het hotel.Het ontbijt was goed en verzorgd evenals de kamers.Voor een snack kon men hier ook terecht en ook deze was verzorgd en kreeg men waar voor zijn geld.Te doen als man Corte is.Op loopafstand 50 meter is er een zeer goed restaurant xaar men s avonds lekker kan eten aan de rand van het zwembad en in de tuin.

Gereisd met partner in juli 2009
2008

2sterren maar 3 waardig "aanrader"

Luc Janssens
22-10-2008

Dit gezellig verzorgd hotel ligt een beetje buiten de stad maar aan de ingang van de restonica valei.

Kamers zijn zeer verzorgd en het ontbijt is een aanrader voor je de wandeling aanvat. Helaas geen lunch of diner maar de eigenaars geven je graag de beste adresjes in de stad of zelfs bij de buren op het terras naast de klaterende restonica rivier.

We sliepen in 6 verschillende hotels waarvan meerder met 3 sterren maar deze 2 ster overtof alles.

Vooral het buiten zwembad en de jacuzzi in de tuin nodigen uit na een vermoeiende wandeltocht.

Bij de volgende reis naar Corsica gaan we hier zeker terug langs.

Gereisd met partner in oktober 2008

Het hotel ligt prachtig in de vallei van de rivier de restonica. De tuin, de rivier, het zwambad en de jacuzzi zijn prima, en doordat het hotel klein is, heel rustig. Het ontbijt is goed. De eigenaresse is zeer vriendelijk. De eigenaar is een draak. Hij heeft ons bijna het hotel uitgezet omdat onze gehandicapte zoon iets te lawaaierig was bij het ontbijt. Hij heeft onze pret daardoor enorm bedorven.

Het ontbijt is zeer uitgebreid. De kmaer was wat krap en heel erg simpel. Omdat we altijd buiten waren, was dat niet echt een probleem. Zelfs de hete julidagen waren in de bergen zeer prettig. De tuin heeft veel schaduw. Wij zijn hier vijf dagen geweest en hebben ons dankzij de prachtige wandelmogelijkheden uitstekend vermaakt. Toch zullen we nit meer terugkeren. De kindvriendelijkheid van meneer de eigenaar was beneden alle peil. Jammer, en dat terwijl zijn voruw alle moeite deed de kinderen zich op hun gemak te laten voelen door ze met hun voornaam aan te spreken en grapjes te maken.

Gereisd familie in juli 2008

2007

Mooi hotel met zwembad en ligt aan de rivier waar je kunt zonnen, spelen, zwemmen,...Er is ook een schaduwrijk tuintje waar het zalig is om lezen(in juli was het zeer warm).

Ontbijt was zeer goed in vergelijking met de drie andere hotels waar we geweest zijn in Corsica.

Gereisd familie in juli 2007
2006

Hotel ligt mooi, in val de Restonica aan rivier.

Lekker zwembad met ligstoelen en jacuzzi.Goede uitvalsbasis voor wandeltochten in de vallei (vraag aan hoteleigenaar naar mooie wandeltochten die niet door alle toeristen worden gewandeld). Op 3 minuten lopen leuk corsicaans restaurant. In hotel alleen ontbijt te verkrijgen, dit is echter zeer uitgebreid. Zeker moeite waard om terug te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2006

Prachtige ligging aan de gorges van de Restonica, een oase van rust op loopafstand van het centrum van Corte. Onverwacht als je binnenkomt de uitstraling van rust en koelte, de rivier zo voor de deur, de mooie rustige tuin met jacuzzi. Jammer dat wij er maar 1 nacht waren van onze reis op Corsica. Beslist voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2006

• VerzorgingHalfpension

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Les Jardins De La Glaciere in Corte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Les Jardins De La Glaciere zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.