Hotel Du Nord et de L'Europe

Hotel Du Nord et de L'Europe
8,6

• Sfeer in stad8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Du Nord et de L'Europe voor je op een rij gezet:

51 reviews over Hotel Du Nord et de L'Europe in het Nederlands

Très bon accueil

Chambre très agréable

Petit déjeuner très bien

A recommander sans aucun problème fa

Hôtel très agréable, bien placé en centre ville

Giovannangeli
28-7-2018

Hôtel très agréable, bien placé en centre ville. Préférez une chambre donnant sur l'arrière pour un calme assuré.

Accueil et petit déjeuner parfait. Ravie de mon séjour ! A recommander !

Fijn hotel op perfect centrale locatie

Marjolijn
25-7-2018

Super aardig personeel, kamers waren netjes met fijne regendouche. Ontbijt was goed, beste cappuccino die ik ooit heb gehad! Gebouw is oud maar kamers zijn goed gerenoveerd. Enig minpuntje was dat er geen handleiding voor de airco was. Ligging is perfect, je stapt het hotel uit en staat gelijk in het centrum. Wij vonden dit hotel een echte aanrader.

Ottima la colazione con prodotti locali

AnnaLuisa1
9-7-2018

Ottima la colazione con prodotti locali. Molto simpatica l'accoglienza.

Molto bello dalla reception in poi … un po' meno l'entrata a livello strada e la prima rampa di scale (a causa anche dei lavori in corso).

Man darf sich nicht von der heruntergekommenen Fassade des Hauses täuschen lassen: Der Empfang ist herzlich, Zimmer und Frühstücksraum renoviert und geschmackvoll eingerichtet Und die Lage im Herzen von Corte ideal.

Un personnel trés accueillant, trés bonnes prestations! Au top!

bonjour

nous gardons un bon souvenir de votre hotel et de votre acceuil ;

manque un ascenseur meme si vous avez ete gentils de porter les bagages!

La plus gentille de toute les réceptionniste lors de notre séjour en Corse ... Bravo

Il manque de prise électrique pour pouvoir travailler avec ordinateur sur la table de la chambre. Sinon, chambre spacieuse.

Hotel très agréable, très accueillant et très bien placé.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Nord et de L'Europe in Corte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Nord et de L'Europe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Du Nord et de L'Europe scoort een 8.57 uit 10 op basis van 51 reviews.