Hotel Du Nord et de L'Europe

Kleine hotelsWeer vandaag17°10°
Hotel Du Nord et de L'Europe
8,6

• Sfeer in stad8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Du Nord et de L'Europe voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Du Nord et de L'Europe in het Nederlands

Fijn hotel op perfect centrale locatie

Marjolijn,
25-7-2018

Super aardig personeel, kamers waren netjes met fijne regendouche. Ontbijt was goed, beste cappuccino die ik ooit heb gehad! Gebouw is oud maar kamers zijn goed gerenoveerd. Enig minpuntje was dat er geen handleiding voor de airco was. Ligging is perfect, je stapt het hotel uit en staat gelijk in het centrum. Wij vonden dit hotel een echte aanrader.

Het was een oud, klein gebouw

Waumans,
18-10-2017

Het was een oud, klein gebouw. De receptie was op de eerste verdieping gelegen, was niet goed aangegeven. Het gebouw was in vuile, beetje vervallen staat. Gaf geen goede indruk. De kamer was voldoende ruim, wel een kleine badkamer. De badkamer was niet proper, douche kon je slecht afregelen. Kamers hebben zeer dunne muren waardoor je de 'buren' heel duidelijk hoort.

Zeer centraal gelegen

Joost
20-9-2014

Het hotel ligt aan de hoofdstraat die redelijk druk en rumoerig is. Parkeren is prima te doen in de grote parkeergarage die op 50m lopen is van het hotel. De kosten zijn redelijk (ongeveer 10 euro per dag). Corte is klein en dus heb je in een dag de hoogtepunten gezien. Het hotel is in een oud gebouw maar de kamers zijn netjes, vraag naar een kamer aan de achterzijde die heel rustig is. Ontbijten is in de bar onder het hotel.

Het hotel ademt een hele leuke Franse sfeer. Maar een groot bezwaar is de ligging aan een drukke rumoerige straat.

Parkeren in de omgeving van het hotel kan alleen betaald! (als er al een plaats te vinden is)

Zeer vriendelijk personeel!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Nord et de L'Europe in Corte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Nord et de L'Europe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.