Camping Chez Barto

7 reviews over Camping Chez Barto in het Nederlands

Nooit meer met caravan

Henk,
30-5-2018

Camping in niet bereikbaar met caravan van 7.10 mtr. Draai voor de brug is niet te nemen ook als je terug wilt past op centimeter na maar net. Caravan van 2,50 breed kunnen helemaal niet over het smalle bruggetje

Gereisd met partner in mei 2018

Klein, simpel, vriendelijk

Saskia
12-8-2016

Chez Bartho is een simpele camping achter een kleine bar waar de 'locals' komen om een drankje te drinken en de dag door te nemen. Er is alleen warm water in de doucheruimte, dus niet voor de afwas. De plaatsen zijn of op een veldje (grotendeels onder de bomen) of op de terrassen. Overal is wel voor een deel van de dag schaduw. Wij vonden de sfeer erg goed. Ondanks, of misschien juist dankzij, de beperkingen die de kinderen kregen door de baas: niet te luid en niet te laat bij de tafeltennistafel... Direct naast de camping is een zwemplek in de rivier zodat je altijd nog even lekker af kunt koelen. Hier gaan ook de plaatselijke kinderen heen. Een stukje verder aan de Tavignano zijn nog een aantal slechter bereikbare maar prachtige plekjes tussen de rotsen om te zwemmen. Het uitzicht op de citadel van Corte vanuit je tent is natuurlijk onbetaalbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

mooie uitvalsplek voor de omgeving

P uit Heemskerk
17-8-2014

Zeer vriendelijke eigenaar ,10 min lopen van Corte en een goed onderhouden camping. Zicht op de citadel, aan een heerlijk koude rivier met strandje.

Gereisd met partner in juli 2014

Een top camping in Corte!

leontien
28-9-2013

Deze camping is zeker een aanrader. Mooi gelegen in de natuur met vooraan de camping een natuurlijk rbeekje waar men kan zwemmen. Prijs is te doen (17,50 voor 2 personen en een tent) en alles ziet er strak en netjes uit!

Gereisd met partner in augustus 2013

Aanrader

SYLVIE
17-2-2012

Deze comping is heel goed gelegen, centrum van Corte is te voet bereikbaar (10min). Wandeling naar Restonica is niet zo ver af (met de auto). Rivier aan de voet van de camping. Brood kan aan de camping besteld worden. Sanitair heel proper, zeker voldoende. Prima camping prijs/qualiteit. We hebben hier 3 nachten doorgebracht.

Gereisd met partner in juni 2009

Wij stonden er een vijftal dagen tijdens minder mooi weer.

de plek was giga want ik kon kon gaan staan waar ik wilde.

Juist die niet alledaagse maar net zo goed funktionerende faciliteiten bepalen voor een groot deel de aparte sfeer van de camping.

En niet onbelangrijk Corte op 5 minuten lopen.

Gereisd met partner in juni 2011

Lekker eenvoudig en nostalgisch!

Stefan Daniëls
30-1-2009

Wie van rust en eenvoud weet te genieten zit er echt op z'n plek. Het is er allemaal heel gewoon zonder veel complimenten en trielala.

Voor kinder zijn er geen bijzonderheden maar de rivier ligt vlak buiten de poort van de camping. De ene kan nog wat genieten op het terras of in de tent en de andere kan vlakbij gaan plonsen in het water. Met Bartho is er altijd een zekere nostalgische sfeer aanwezig. Hij laat 's avond z'n oude jukebox spelen met Corsicaanse of Franse plaatjes die al even oud zijn. Het is in z'n geheel echt mijn ding.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chez Barto in Corte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chez Barto zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.