Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag15°7°
Appartement Antaeus Vanina Park

We hebben een aantal aanbieders voor Antaeus Vanina Park voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Antaeus Vanina Park in het Nederlands

Tegenvaller

anne
11-5-2012

Vanina Park viel ons erg tegen. Na binnenkomst moesten wij ons appartement bereiken met een naar bier stinkende lift waarvan ook nog een ruit beschadigd was. Geen al te beste eerste indruk. het complex is gelegen midden in een woonwijk met flats. Als we 's avonds in het dorp uit eten waren geweest, geen veilig gevoel bij het terugwandelen door die wijk. Bovendien was het vrij ver lopen voor we bij een restaurant waren, terwijl er geen eetgelegenheid in het complex zelf was. Alleen voor het ontbijt konden we terecht in een klein cafetaria onderin het complex.

Gereisd met partner in mei 2012

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Antaeus Vanina Park in Corte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Antaeus Vanina Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.