Camping Alivetu

16 reviews over Camping Alivetu

• 2018
    3Sander18-08-2018

Ongastvrij, een afrader

Niet eerder was ik op een camping waar je zo ongastvrij ontvangen en behandeld wordt als hier. Vanaf aankomst tot vertrek voel je je gewoon erg onwelkom hier. De huisjes zijn op zich prima, maar ontzettend karig uitgerust. Het terrein is vergane glorie, terwijl de plek eigenlijk best mooi is. Positief zijn de rust, de mooie omgeving en de mooie stad Corte op loopafstand. Dit kan zoveel beter.

• 1Eetgelegenheden

• Oude reviews

8Bas17-10-2016

Mooie camping goede plek

Prima camping als je geen animatie nodig hebt. Mooie rotsen om vanaf te springen in de rivier van 50 cm tot 3 meter! Veel schaduw. Wij waren er in juli, de camping was niet vol, misschien zijn er wat weinig toiletten als de camping vol is. Eigenaren waren vriendelijk. Zeer goed internet, maar alleen bij de receptie, heerlijk als je niet wilt dat je pubers de hele dag online zijn! Goede uitvalsbasis voor wandelingen, kanoen, abseilen en treinen. Grote supermarkt op 15 minuten lopen.

• 6Staat v/h sanitair

• 7de klein05-08-2012

bungalow

Wij hadden een bungalow op de camping gehuurd. Wij kregen een van de nieuwe bungalows die wat hoger zijn gelegen( nummer 10). Prima huisje met 2 badkamers,, airco en grote koelkast met vriezer. Lekkere veranda. Beddengoed is inclusief. Vanaf de camping kun je naar de rivier waar je lekker kunt zwemmen. Als je de camping afloopt zie je de citadel direct liggen. Op 500 meter is er een grote supermarkt en het station voor een mooie rit naar bv Ajaccio. Enige minpuntje is de wat onvriendelijke campingbeheerder die ons geen minuut eerder van 17.00 in het huisje wilde laten.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden