Camping Alivetu

Meer campinginfo

16 reviews over Camping Alivetu

• 3H.J.Kaauw07-09-2019

Nooit meer.

Camping is ver beneden de maat en staat absoluut niet in verhouding met de prijs en kwaliteit. Het verharde pad dat toegang geeft tot en op de camping is een waar maanlandschap. Over de huisjes kan ik niet oordelen. Geen verlichting op de camping..het is er aarde donker. Koude douches tot zeer lauw. De beheerder komt onvriendelijk over en weet de boel behoorlijk uit te knijpen. Ik heb het idee dat zich tussen de reviews fakeberichten bevinden. Wij zijn na twee nachten vertrokken.

• 5Dellaert29-07-2015

Redelijke plek, maar niet erg sympathiek

Wij waren van plan naar 'Chez Bartho' te gaan, maar daar waren geen schaduwplekken meer. Op deze camping vlakbij vonden we een goede schaduwplek. De eerste dag was het sanitair prima, maar de tweede dag waren er grote problemen met de afvoer en werd er ook niet schoongemaakt. De mannen van de camping zijn wat nors, speciaal als je wil internetten op het terras zonder wat te gebruiken. Het riviertje was heerlijk fris om in te zwemmen en het centrum van Corte is maar 5 minuten lopen.

• 4Eetgelegenheden

• 4mgm_krabben07-09-2013

Verouderd, vies, onvriendelijk, niet de camping

De camping ligt dicht bij het centrum en heeft aardige plaatsen. Dit is het enige goede aan de hele camping. Het personeel bestaande uit 2 mannen die liever niet werken, niet eens goedendag kunnen zeggen en zelf willen bepalen wanneer je mag betalen en je paspoort terug krijgt en 1 dame die met ee hoge druk spuit de wc's en douches (zuiver) spuit. Verlichting gaat in de avond geheel uit en wil je in de nacht naar de wc dan zul je zelf een flinke lamp mee moeten nemen of het achter de tent doen. De helft van de camping is niet beschuit en heeft gebouwen die 20 jaar geleden toilet ruimtes hebben moeten zijn. Kortom, geen camping om je welkom te voelen. Voor 2 dagen was het voor ons vol te houden en na deze dagen zijn we met piepende banden weg gereden.

• 6Eetgelegenheden

• 2avanti 23-07-2013

zeer onvriendelijk - pas sympa

deze camping dank haar bestaansrecht aan de locatie, en dat is echt alles. de kwaliteit van voorzieningen is laag, het tarief is zeer hoog, de beheerders zijn lomp.

• 3Staat v/h sanitair

0 tips over Camping Alivetu