Kleine hotelsWeer vandaag26°17°

9 reviews over Camping Alivetu in het Nederlands

Nooit meer.

H.J.Kaauw
7-9-2019

Camping is ver beneden de maat en staat absoluut niet in verhouding met de prijs en kwaliteit. Het verharde pad dat toegang geeft tot en op de camping is een waar maanlandschap. Over de huisjes kan ik niet oordelen. Geen verlichting op de camping..het is er aarde donker. Koude douches tot zeer lauw. De beheerder komt onvriendelijk over en weet de boel behoorlijk uit te knijpen. Ik heb het idee dat zich tussen de reviews fakeberichten bevinden. Wij zijn na twee nachten vertrokken.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ongastvrij, een afrader

Sander
18-8-2018

Niet eerder was ik op een camping waar je zo ongastvrij ontvangen en behandeld wordt als hier. Vanaf aankomst tot vertrek voel je je gewoon erg onwelkom hier. De huisjes zijn op zich prima, maar ontzettend karig uitgerust. Het terrein is vergane glorie, terwijl de plek eigenlijk best mooi is. Positief zijn de rust, de mooie omgeving en de mooie stad Corte op loopafstand. Dit kan zoveel beter.

Mooie camping goede plek

Bas
17-10-2016

Prima camping als je geen animatie nodig hebt. Mooie rotsen om vanaf te springen in de rivier van 50 cm tot 3 meter! Veel schaduw. Wij waren er in juli, de camping was niet vol, misschien zijn er wat weinig toiletten als de camping vol is. Eigenaren waren vriendelijk. Zeer goed internet, maar alleen bij de receptie, heerlijk als je niet wilt dat je pubers de hele dag online zijn! Goede uitvalsbasis voor wandelingen, kanoen, abseilen en treinen. Grote supermarkt op 15 minuten lopen.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Redelijke plek, maar niet erg sympathiek

Dellaert
29-7-2015

Wij waren van plan naar 'Chez Bartho' te gaan, maar daar waren geen schaduwplekken meer. Op deze camping vlakbij vonden we een goede schaduwplek. De eerste dag was het sanitair prima, maar de tweede dag waren er grote problemen met de afvoer en werd er ook niet schoongemaakt. De mannen van de camping zijn wat nors, speciaal als je wil internetten op het terras zonder wat te gebruiken. Het riviertje was heerlijk fris om in te zwemmen en het centrum van Corte is maar 5 minuten lopen.

Gereisd Met partner in juli 2015

Verouderd, vies, onvriendelijk, niet de camping

mgm_krabben
7-9-2013

De camping ligt dicht bij het centrum en heeft aardige plaatsen. Dit is het enige goede aan de hele camping. Het personeel bestaande uit 2 mannen die liever niet werken, niet eens goedendag kunnen zeggen en zelf willen bepalen wanneer je mag betalen en je paspoort terug krijgt en 1 dame die met ee hoge druk spuit de wc's en douches (zuiver) spuit. Verlichting gaat in de avond geheel uit en wil je in de nacht naar de wc dan zul je zelf een flinke lamp mee moeten nemen of het achter de tent doen. De helft van de camping is niet beschuit en heeft gebouwen die 20 jaar geleden toilet ruimtes hebben moeten zijn. Kortom, geen camping om je welkom te voelen. Voor 2 dagen was het voor ons vol te houden en na deze dagen zijn we met piepende banden weg gereden.

Gereisd Met partner in augustus 2013

zeer onvriendelijk - pas sympa

avanti
23-7-2013

deze camping dank haar bestaansrecht aan de locatie, en dat is echt alles. de kwaliteit van voorzieningen is laag, het tarief is zeer hoog, de beheerders zijn lomp.

Gereisd Met partner in januari 2013

bungalow

de klein
5-8-2012

Wij hadden een bungalow op de camping gehuurd. Wij kregen een van de nieuwe bungalows die wat hoger zijn gelegen( nummer 10). Prima huisje met 2 badkamers,, airco en grote koelkast met vriezer. Lekkere veranda. Beddengoed is inclusief. Vanaf de camping kun je naar de rivier waar je lekker kunt zwemmen. Als je de camping afloopt zie je de citadel direct liggen. Op 500 meter is er een grote supermarkt en het station voor een mooie rit naar bv Ajaccio. Enige minpuntje is de wat onvriendelijke campingbeheerder die ons geen minuut eerder van 17.00 in het huisje wilde laten.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

alex
6-8-2011

wij kamperen al 10 jaar maar zoiets nog nooit gehad. € 51 per nacht voor 2 kinderen van 10 jaar en 2 volwassenen zeer vuil sanitair geen schaduw geen zwembad camping heeft 1 ster en dat is zelfs nog teveel. wij betaalden op een 4* camping in Bonifacio € 41 met alle mogelijke comfort.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor herhaling vatbaar, prachtige ligging

Laeremans C
14-8-2010

wij huurden een chalet. ideaal voor 4 à 5 pers, met 6 wat klein.eenvoudige inrichting, bij aankomst beddegoed aanwezig en dekbed. bbq aanwezig, zeer rustige camping ,sluit het hekken om 21u3o. schaduwrijk, op 3km van supermarkt en centrum Corte. direct aan riviertje waar je kan zwemmen. prachtige omgeving, om te wandelen en te baden in de vele rivieren in de valleien. Je kon iedere morgen vanaf 8u. smullen van de heerlijk croissants, chocoladekoeken en stokbrood die je kon kopen bij de bar, 's morgens. gratis wasmachine en droogkast, die je naar wens kan gebruiken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenHiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Alivetu in Corte, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Alivetu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.