Reviews over Corte

Fijn hotel op perfect centrale locatie

Marjolijn
    25-7-2018

Super aardig personeel, kamers waren netjes met fijne regendouche. Ontbijt was goed, beste cappuccino die ik ooit heb gehad! Gebouw is oud maar kamers zijn goed gerenoveerd. Enig minpuntje was dat er geen handleiding voor de airco was. Ligging is perfect, je stapt het hotel uit en staat gelijk in het centrum. Wij vonden dit hotel een echte aanrader.

super ,is zeker 4 sterren waard.een aanrader

Frans
    25-5-2018

Alles heel verzorgd, uitgebreid ontbijtbuffet.

Heel proper, niets op aan te merken.Luxe badkamer met allerlei producten

Mooi uitzicht op rivier.Bij mooi weer kan men buiten ontbijten.

In Corte meerdere restaurantjes,

Mooie camping goede plek

Bas
    17-10-2016

Prima camping als je geen animatie nodig hebt. Mooie rotsen om vanaf te springen in de rivier van 50 cm tot 3 meter! Veel schaduw. Wij waren er in juli, de camping was niet vol, misschien zijn er wat weinig toiletten als de camping vol is. Eigenaren waren vriendelijk. Zeer goed internet, maar alleen bij de receptie, heerlijk als je niet wilt dat je pubers de hele dag online zijn! Goede uitvalsbasis voor wandelingen, kanoen, abseilen en treinen. Grote supermarkt op 15 minuten lopen.

Klein, simpel, vriendelijk

Saskia
    12-8-2016

Chez Bartho is een simpele camping achter een kleine bar waar de 'locals' komen om een drankje te drinken en de dag door te nemen. Er is alleen warm water in de doucheruimte, dus niet voor de afwas. De plaatsen zijn of op een veldje (grotendeels onder de bomen) of op de terrassen. Overal is wel voor een deel van de dag schaduw. Wij vonden de sfeer erg goed. Ondanks, of misschien juist dankzij, de beperkingen die de kinderen kregen door de baas: niet te luid en niet te laat bij de tafeltennistafel... Direct naast de camping is een zwemplek in de rivier zodat je altijd nog even lekker af kunt koelen. Hier gaan ook de plaatselijke kinderen heen. Een stukje verder aan de Tavignano zijn nog een aantal slechter bereikbare maar prachtige plekjes tussen de rotsen om te zwemmen. Het uitzicht op de citadel van Corte vanuit je tent is natuurlijk onbetaalbaar.

Eenvoudige camping

marjan
    24-6-2016

Het is een eenvoudige camping met zwembad. Ruime plekken, mag jezelf een beetje bepalen. De weg die er langs loopt hoor je goed. Wij hadden meer last van de landingsbaan. Zwembad is leuk. Er staan hier ook veel groepen schoolkinderen. Vind ik zelf minder leuk. Prima uitvalbasis om omgeving te verkennen: Corte, leuke stad. Ga naar Vizzavona met de trein en ga dan naar de cascade des Anglais. Allemaal waterpoelen om in te zwemmen, van rotsen af te springen. Je kunt gaan wandelen in het Restonicadal: Lac de Melo. Doe bergschoenen aan! Klimmen en klauteren langs staalkabels. Drink op de terugweg iets bij bergerie de Melo: stinken binnen! U hoort het al, wij verblijven niet zo veel op de camping en dan ben je al snel te vreden

Corte scoort een 7,8 uit 10, op basis van 29 reviews