8,6

Omschrijving
Camping Yelloh Village Le Campoloro op Corsica is een rustige camping. De schaduwrijke plekken zijn ruim en het zwembad en de animatie bezorgen de kinderen een leuke vakantie. Ook is het maar vijf minuten lopen naar het strand. Hier ga je naartoe om echt wat van de Corsicaanse natuur te zien. In de buurt liggen ook kleine middeleeuwse stadjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh ! Village Le Campoloro voor je op een rij gezet:

27 reviews over Camping Yelloh ! Village Le Campoloro in het Nederlands

Leuke camping voor de kinderen

Jansen
6-1-2013

We hebben hier met onze drie zonen een heerlijke week op de camping gehad. Kinderen kunnen zich zowel overdag als 's avonds heel goed vermaken. Het strand is prima, de zee heerlijk en er zit een leuk restaurant bij. Met de auto is het binnenland goed te verkennen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Prachtige camping met groot zwembad

Loes
17-9-2012

Zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaren van deze 4sterren camping en begeleid naar chalet C3 (3 slp.km) dat we voor 2 weken gehuurd hadden, met uitzicht op een azuurblauwe zee (op 100 meter) Chalet nooit te warm omdat het helemaal onder de bomen staat. Iedere dag 31 graden en zeewater 27 graden. Overdag animatie voor de kinderen (jeu de boules- of, volleybaltoernooi, etc). Zwembad is fantastisch en het leukste is de aqua-gym met Geralde. 's Ochtends lekker brood. Altijd alles lekker schoon rond het zwembad en het terras/barretje ernaast. Veel uitstapjes gemaakt naar (opgravingen) Aleria, Bonefacio, Bastia, Chapelle St. Christine (IX eeuws en gerestaureerd, sleutel op te halen bij het naburige dorpje) vlakbij de camping. Kinderen catamaranles gehad op Prunete Plage. Zeer goede zeilinstructeur. Kortom van a to z een aanrader. De eerste week (aankomst 30 juni) was wat goedkoper omdat je dan nog niet in het hoog-seizoen zit).

Gereisd met oudere kinderen in juni 2012

Bij de receptie werden we vriendelijk ontvangen. De eigenaar van de camping reed ons rond op een klein golfautootje en gaf ons de gelegenheid een plaatsje uit te zoeken. Hij liet ons ook gelijk het strand en het restaurant zien. Er waren veel grote plaatsen onder kurkeiken, waaruit we ruim konden kiezen. De campingplaatsen liggen apart van de bungalows en huisjes, die overigens gezellig verspreid (niet in rijtjes tussen de bomen stonden. Het sanitair was geheel open, de wastafels waren zo aan de zijkant van het gebouw bevestigd. Dit heeft wel als voordeel dat het nooit stinkt in het toiletgebouw. Over het geheel genomen werd het overigens goed schoongehouden. Het zwembad was super! Verschillende baden met verschillende dieptes. Onze zoon van 8 heeft zich er prima vermaakt. Het restaurant ligt heel mooi aan het strand en het eten is er prima. We aten daar de lekkerste pizza van heel de vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Yelloh! Village

Hier twee dagen gestaan, veel te doen voor de kinderen en drie grote zwembaden. De zee is op een kleine 200m met als kleine nadeel, veel grote stenen vlak voor de kust op de bodem.

Op het strand zit wel een heel goed restaurant met dezelfde naam, aanrader maar wel minimaal twee dagen van te voren reserveren.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Vriendelijk en rustige uitstraling

Leo Sell
25-7-2010

Goed georganiseerde camping met ruime plekken en modern sanitair. Ondanks hoogseizoen toch geen drukte en een opgepropt gevoel. Mooi zwembad en directe toegang tot strand, met eigen restaurant. Goede mix van Fransen en buitenlanders (B, NL,I). Wel eerst zelf even rondkijken voor de baas je meeneemt met zijn golfkarretje voor het uitzoeken van een plek. Strategische ligging: zowel het noorden als de bergen zijn te bereiken met een uur reistijd.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Mooie camping met geweldig zwembad

S. Elias
13-9-2009

Leuke camping met zeer ruime plaatsen. Veel Fransen op de camping, maar ook aardig wat Nederlanders. Zwembad is fantastisch: de hele dag open en er kan alles! De camping ligt aan een strand, niet heel bijzonder, maar rustig en met leuke drijfvlotten in de zee. Dit gebied is ten opzichte van de rest van Corsica nog best rustig en is centraal gelegen voor vele dagtochten (Bavella, Corte, Restonicavallei, klimparcoursen, Saint Florence, etc). Supermarkten op 5 minuten met auto. Onze kinderen, 4, 6 en 10 hebben zich erg goed vermaakt. Corsica is vooral in het Zuiden erg druk in augustus.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Super camping in bos aan zee!!

Willem van den Bungelaar
23-2-2009

Zeer mooie camping met fantastisch strand en strand-tent. Ruime plaatsen in kurk-eikenbos, sanitair schoon maar sober.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2009

Yelloh! Village

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh ! Village Le Campoloro in Cervione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh ! Village Le Campoloro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.