8,6

Omschrijving
Camping Yelloh Village Le Campoloro op Corsica is een rustige camping. De schaduwrijke plekken zijn ruim en het zwembad en de animatie bezorgen de kinderen een leuke vakantie. Ook is het maar vijf minuten lopen naar het strand. Hier ga je naartoe om echt wat van de Corsicaanse natuur te zien. In de buurt liggen ook kleine middeleeuwse stadjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh ! Village Le Campoloro voor je op een rij gezet:

Yelloh! Village
Yelloh! Village

2 reviews over Camping Yelloh ! Village Le Campoloro in het Nederlands

Afrader

Wijk
3-9-2016

Het vriendelijke Mannelijke personeel bij de receptie, het zwembad en bar/restaurant, is eigenlijk het enigste lichtpuntje van deze camping. De rest is een beetje jammer, namelijk:

1) kampeerplekken onder de scherpe kegelvormige zaadbolletjes (resultaat kapotte grondzeilen).

2) de helft van de sloten nieuwe toiletgebouw kapot, zowel douches, wastafels als wc's.

3) douches nieuwe toiletgebouw net hogedrukreinigers.

4) licht oude toiletgebouw valt 's avonds structureel uit.

5) lucht rondom oude toiletgebouw net rioolwaterzuivering.

6) zwerfhonden, -katten en muizen 's nachts op de camping (ratten alleen 's avonds bij de waterkant gezien).

7) stroompunten zijn schaars (haspel van 25 meter noodzakelijk).

8) eigen stroomkabel 15mtr te kort, camping leende een aan elkaar geplakte stroomkabel die na 1 regenbui kortsluiting veroorzaakte, waardoor eigen koelkast kapot ging.

9) weinig privacy, 'heg' bestaande uit 3 struiken.

10) stuk schuurpapier achter de balie, (die vliegt écht op een bezem).

Voor Franse begrippen allicht een top camping, wij raden 'm echter sterk af!

Gereisd met vrienden in augustus 2016

super vakantie

anne
1-2-2013

deze camping is super, het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam , als er iets was werd het zo weer gemaakt . ook het huisje waar we in zaten was erg mooi en lag er centraal op zo`n 50 meter afstand van het zwembad en 200 meter van het strand en ook de grond voor je huisje is erg groot!! kortom een supervakantie. en tot slot er werd ook heel veel geregeld voor kinderen en jongeren zoals disco`s , waterpolo etc

Gereisd met vrienden in januari 2013

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh ! Village Le Campoloro in Cervione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh ! Village Le Campoloro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.