8,6

Omschrijving
Camping Yelloh Village Le Campoloro op Corsica is een rustige camping. De schaduwrijke plekken zijn ruim en het zwembad en de animatie bezorgen de kinderen een leuke vakantie. Ook is het maar vijf minuten lopen naar het strand. Hier ga je naartoe om echt wat van de Corsicaanse natuur te zien. In de buurt liggen ook kleine middeleeuwse stadjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh ! Village Le Campoloro voor je op een rij gezet:

Yelloh! Village
Yelloh! Village

2 reviews over Camping Yelloh ! Village Le Campoloro in het Nederlands

Fantastische camping met ruime plekken.

Klavertje,
1-7-2018

Fantastische camping met ruime plekken. Chalets van gewoontjes tot super de luxe. Mooi sanitair! 3 zwembaden, en een bad met glijbanen. Gezellig terras met loungebanken en zitjes. Vriendelijk personeel achter de bar. Je kan er brood kopen, lekkere hamburgers etc. voor schappelijke prijzen.

Aan de achterkant van de camping loop je zo het strand op. Gezellig strand restaurant.

Voor ons een iets te luxe camping, maar voor een keer wel leuk.

Achterland is prachtig, mooie autoritjes gemaakt.

Gereisd met partner in juni 2018

Mooie camping, maar ook wel wat min puntjes

Irene0711,
1-7-2017

+ Camping ligt aan zee/strandje.

+ Wij hadden een ruime plek, die we zelf konden kiezen, want het was nog rustig (voorseizoen).

+ Prachtig ruim zwembad met barretje

+ Vriendelijke ontvangst

+ Mooi sanitair, maar zeer schaars verlicht. Door het donkere materiaal ook overdag donker in de douches, toiletten en wastafel hokjes.

- Veel plaatsen zijn niet afgebakend, waardoor het onduidelijk is wat 'jouw' plek is

- Op het moment dat wij er stonden, waren er 2 grote groepen kinderen (gemiddeld 12 jaar) die allemaal gelijktijdig gebruik maakten van het sanitair waardoor de wachttijd op spitsuur behoorlijk opliep. Je had verder geen last van deze kinderen hoor?

- Veel te weinig verlichting in het sanitair blok.

Helaas zijn de gasten zelf veelal schuldig aan het niet netjes achter laten van het sanitair en vind je aan het einde van de avond allerlei etensresten in de wasbakken, toiletpapier naast de potten, en douches waar de trekker niet even door heen is gehaald. Tip voor de ouders wanneer uw wat kleinere kinderen gebruik maken van sanitair, zie er dan op toe dat het netjes wordt achter gelaten.

Gereisd met partner in juni 2017

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh ! Village Le Campoloro in Cervione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh ! Village Le Campoloro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.