Camping Yelloh ! Village Le Campoloro

Camping Yelloh ! Village Le Campoloro
8,2

5 tips over Camping Yelloh ! Village Le Campoloro

demeudenys, 21-8-2016

Doe eens een wandeling in de Castagniccia. In de buurt van Scata. Zalig rustig, schaduwrijk en open mensen.

Cap Corse is wondermooi. Rij met de klok mee rond de Cap zodat de zon meestal achter je zit.

Lilian, 8-8-2013
Mooie plekken: Bonifacio (stad), Vizzevona (waterval), Saleccia (strand)
Liesbeth Leijnse, 3-8-2013

Restaurant aan het strand is goed. Tijdig reserveren nodig om een tafeltje direct aan zee te hebben.

Even genoeg van de warmte en de drukte ga dan de bergen in bij Cervione ook daar kun je heerlijk eten! Wij kwamen in het prachtige Castagnissia loslopende geiten, koeien en varkens tegen. Na een verfrissende dagelijkse onweersbui is het daar rond de 18 C

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh ! Village Le Campoloro voor je op een rij gezet:

Jansen, 6-1-2013
Ga bij aankomst zelf op de camping kijken naar beschikbare plaatsen. Er valt te onderhandelen.
Loes , 17-9-2012
Uitstekend en gezellig gedineerd bij het restaurant op het strand, grenzend aan Camping Le Campoloro. Wel vooraf reserveren in het hoogseizoen.