Camping Yelloh ! Village Le Campoloro ****

Review geschreven door JCB

Voor iedereen wat wils

JCB,
18-8-2017

Het is een fijne, middelgrote camping 45 minuten rijden vanaf Bastia met prachtig zwembad met glijbanen en grenzend aan het strand. We verbleven in een splinternieuwe 6 pers. stacaravan waar zelfs een vaatwasser inzat. Voor iedere leeftijd geschikt. Onze kinderen vonden het geen probleem dat de (leuke) animatie in het frans was, maar houdt hier dus rekening mee! Rondom de accomodatie voldoende ruimte. Kleine campingwinkel (zoals meestal wel prijzig) en een eenvoudige restaurant (niet bijzonder en ook prijzig). Kleine fitnessruimte met uitzicht op het zwembad. Iedere dag wel iets te doen op creatief en sportgebied.

Supermarkten op 10 min. afstand met de auto evenals gezellige badplaats waar je lekker kunt eten. Heerlijk rustig strand met schaduwplekken en (meestal) rustige, langzaam aflopende zee. Als je zoals wij in een caravan vlak bij het zwembad zit, dan klinkt de avond anitmatie wel hard, verderop de camping geen last van. Na 23 u is het stil op de camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017