Camping Yelloh ! Village Le Campoloro ****

Review geschreven door Jantine

Fantastische vakantie gehad

Jantine,
28-7-2017

Super ontvangst bij de receptie kwamen laat aan hadden dit wel doorgegeven en bleven keurig op ons wachten. Mochten zelf een plek uit zoeken en de vriendelijke man vertelde waar we beter wel konden staan ivm de zon voor onze kinderen.

Grote ruime plek, ondergrond was prima soort stro. Sanitair was prima eind van de dag wel soms een nare lucht is ook hoe mensen de toiletten achter laten, douches waren heerlijk, nooit lang op een douche hoeven wachten.

Leuke animatie ook in de avond om 23.00 is alles stil en kan je rustig slapen.

Zwembad is echt heel leuk voor de kinderen, leuke coole glijbanen waar een badmeester als in goede banen lijdt.

Strand is oké, wel kiezel maar water heerlijk. Voor de wat mooiere stranden moet je verder van de camping af.

Voor uitstapjes moet je wel wat langer in de auto zitten zijn zelf naar bonafatio geweest zeker de moeite waard maar is 3 uur rijden over 100 km op de terug weg geweldig strand bezocht rondinara echt heel mooi.

Wij vonden corsica en camping campoloro echt de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017