Mooie camping, maar ook wel wat min puntjes

Review geschreven door Irene0711

Mooie camping, maar ook wel wat min puntjes

Irene0711,
1-7-2017

+ Camping ligt aan zee/strandje.

+ Wij hadden een ruime plek, die we zelf konden kiezen, want het was nog rustig (voorseizoen).

+ Prachtig ruim zwembad met barretje

+ Vriendelijke ontvangst

+ Mooi sanitair, maar zeer schaars verlicht. Door het donkere materiaal ook overdag donker in de douches, toiletten en wastafel hokjes.

- Veel plaatsen zijn niet afgebakend, waardoor het onduidelijk is wat 'jouw' plek is

- Op het moment dat wij er stonden, waren er 2 grote groepen kinderen (gemiddeld 12 jaar) die allemaal gelijktijdig gebruik maakten van het sanitair waardoor de wachttijd op spitsuur behoorlijk opliep. Je had verder geen last van deze kinderen hoor?

- Veel te weinig verlichting in het sanitair blok.

Helaas zijn de gasten zelf veelal schuldig aan het niet netjes achter laten van het sanitair en vind je aan het einde van de avond allerlei etensresten in de wasbakken, toiletpapier naast de potten, en douches waar de trekker niet even door heen is gehaald. Tip voor de ouders wanneer uw wat kleinere kinderen gebruik maken van sanitair, zie er dan op toe dat het netjes wordt achter gelaten.

Gereisd met partner in juni 2017