Camping Yelloh ! Village Le Campoloro ****

Review geschreven door Wijk

Afrader

Wijk,
3-9-2016

Het vriendelijke Mannelijke personeel bij de receptie, het zwembad en bar/restaurant, is eigenlijk het enigste lichtpuntje van deze camping. De rest is een beetje jammer, namelijk:

1) kampeerplekken onder de scherpe kegelvormige zaadbolletjes (resultaat kapotte grondzeilen).

2) de helft van de sloten nieuwe toiletgebouw kapot, zowel douches, wastafels als wc's.

3) douches nieuwe toiletgebouw net hogedrukreinigers.

4) licht oude toiletgebouw valt 's avonds structureel uit.

5) lucht rondom oude toiletgebouw net rioolwaterzuivering.

6) zwerfhonden, -katten en muizen 's nachts op de camping (ratten alleen 's avonds bij de waterkant gezien).

7) stroompunten zijn schaars (haspel van 25 meter noodzakelijk).

8) eigen stroomkabel 15mtr te kort, camping leende een aan elkaar geplakte stroomkabel die na 1 regenbui kortsluiting veroorzaakte, waardoor eigen koelkast kapot ging.

9) weinig privacy, 'heg' bestaande uit 3 struiken.

10) stuk schuurpapier achter de balie, (die vliegt écht op een bezem).

Voor Franse begrippen allicht een top camping, wij raden 'm echter sterk af!

Gereisd met vrienden in augustus 2016