Camping Yelloh ! Village Le Campoloro ****

Review geschreven door sandra

Rustige, gezellige Camping

sandra,
26-8-2016

We hebben twee weken gelogeerd in een mobile home. Tijdens de eerste dagen vielen ons een paar kleine gebreken op, lichtknoppen, lampen die kapot waren. Een gammele buitentafel en heel veel mieren in de mobile home. We hebben dit gemeld en alles werd keurig opgelost. Tijdens het eten in het supergoede restaurant bij de zee kregen we zelfs een fles wijn van de zeer vriendelijke eigenaar!! Het zwembad was echt supermooi, zo fijn dat er ook altijd bedjes vrij waren, ook al was het hoogseizoen. Er werd door de badmeester ook goed op gecontroleerd. De kinderen vermaakten zich prima op de glijbanen. In de omgeving vind he allemaal hele kleine middeleeuwse stadjes. Mooie natuur, prachtige uitzichten. In Alleria kun je leuk kanovaren,zeker een aanrader.de overtocht hebben we gedaan met Moby lines.Wanneer je een zonnebedje wilt hebben, zorg er dan voor dat je minimaal 2 uur vantevoren aanwezig bent. Passagiers moeten alvast aan boord terwijl de chauffeur de wagen in de boot parkeert.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016