Camping Yelloh ! Village Le Campoloro ****

Review geschreven door Els

Top Camping!

Els,
28-2-2016

Echt een Super camping. Hier gaan we zeker terug. Geen massa drukte en aan het zwembad altijd plaats. Je had er aan het zwembad ook een hele mooie bar om iets te drinken. Het zwembad zelf was ook super mooi.
Je kan niet vooraf reserveren maar vanaf 10u kan je hier terrecht voor een campingplaats. Wij waren daar om 09u45 en waren 1e in rij. Dus we worden door de eigenaar met een golfkarretje rondgeleid door de camping en mochten zelf een plaats kiezen. Zo volgde iedereen om de beurt. Het zandstrand aan de camping was echt mooi met een Super gezellig restaurantje met zicht op zee. Als we ooit nog terug naar Corsica gaan nemen we beslist deze camping terug.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Jul 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)