Camping Yelloh ! Village Le Campoloro

8,6

6 reacties Camping Yelloh ! Village Le Campoloro

Nederlanders

Dennis, 2-1-2017
Is het een camping waar veel Nederlanders/Nederlandse kinderen komen?

Naaktstrand

Snijders, 17-9-2016
Wij zijn benieuwd of er een naaktstrand in de buurt van camping campolore is .wij zoeken een levendige camping , gekleed, aan een naaktstrand
0 reacties

route vanuit Bastia naar de camping??

Thijs, 1-9-2016
Hoe is de weg vanuit Bastia naar de camping? Wij willen met onze eigen caravan gaan en dus kronkelige en smalle bergwegen zoveel als mogelijk voorkomen. Wie weet dit?
0 reacties

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh ! Village Le Campoloro voor je op een rij gezet:

Yelloh! Village

zwembad met of zonder glijbaan?

Jelmer, 16-8-2016

Als ik op de officiële site kijk van camping le campolore zie ik een tekening inplaats van een foto van de glijbanen. Zijn deze glijbanen er wel of is het nog een idee van hun.

Alvast heel erg bedankt

boeken ging te stug

sypko, 11-3-2016

Het proberen te reserveren ging erg moeizaam. We hebben gehandicapt kind en wilden wel graag weten waar we een plek zouden kunnen krijgen. Geen probleem zeiden ze, maar daar kwamen we niet verder mee met die beloftes. Geen plattegrond gezien. Lijkt erop dat jezelf een plek moet uitzoeken op de bonnefooi. Dit kunnen en willen wij niet. Te vaag, mede door de oversteek met de boot. Besloten hier niet heen te gaan, helaas.

Mogelijkheden motorboot

Arno, 5-6-2014

Wij kan mij informatie geven over het gebruik van een eigen rubberboot op camping Le Campoloro.

Is er een aanmeermogelijkheid ?

Of moet de boot het strand op ?

BVD, Arno