Camping Olmello

1,5

Onvoldoende

2 reviews over Camping Olmello in het Nederlands

Mijd deze camping met gestoorde eigenaresse

Annemarie Bekker
5-8-2013

Rommelige receptie en camping.vriendelijke mannelijke medewerker.Toiletgebouwen niet fris,geen warm water en koude douches.Maar ach;vakantie,schaduw en zee dus OK. Gingen bij het toiletgebouw onder bordje 'kledingwasplaats' kleding wassen. Geen warm water en geen stop, maar goed, als het maar beetje fris ruikt.. mopperende oudere mevrouw (bleek campingeigenaresse)barstte los: dat wij daar onze was stonden te spoelen was “stupide!” zij verdiende daar niets aan!!Stomverbaasd snapten we nog niet wat we fout deden.Ze vertelde aan iedereen hoe stupide we waren. We gaven aan dat we dat niet netjes vonden en ze ontplofte: schreeuwde dat we nog dezelfde avond van de camping af moesten,dreigde met de politie,zei dat we 4 plekken gebruikten en het maakte niet uit dat haar medewerker ons anders had verteld;zij was de baas!We waren echt met stomheid geslagen van zoveel vijandigheid en geschreeuw en wilden ook geen moment langer op deze camping met gestoorde eigenaresse blijven en zijn vertrokken.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Gemoedelijke groene camping aan zee

Monique
18-8-2010

Heerlijke tijd gehad hier. De camping is heel gemoedelijk, je mag zelf je plek in alle rust uitzoeken. Geen vastomlijnde plekken; als het rustig is heb je veel ruimte (wij hadden 140 m2). De camping is heel groen, wij stonden onder de bomen op gras. Er is een zwembad en de camping ligt direct aan het strand. De camping is niet heel commercieel, doet wat verouderd aan, alles wordt een beetje op een 'laisse-faire' wijze geregeld. Maar daardoor is het wel heel gemoedelijk en niet overvol. Één blok sanitair is vrij verouderd en erg simpel, maar niet vies. Een ander groot blok is sinds dit jaar nieuw. Wel regelmatig een koude doche gehad. Er is ook een veld waar zomerkampen voor Duitse jongeren worden gehouden. Geen last van gehad, maar ik zou er niet direct naast gaan staan. Het restaurant werd dit jaar door drie dames uit Italië gerund op een wat amateuristische, maar daardoor ook innemende, wijze. Wij hebben het hier heerlijk gehad en onze kinderen (5 en 9) ook!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Olmello

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Olmello in Cervione, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Olmello zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.